Wednesday, June 22, 2011

J-J-J-Jay Bee.

Assalamualaikum. hai korang sume macamana cuti.. best? eh jap!! mane de cuti. ok, tak tahu nak kata ape thats why lah tanye camtu. Ok. nak tanye, sekola best? ha. tu la maksud dia, hehehehehe. sekola best? kawan2 korang baik2 tak sume? cikgu2 ke, keja sekola banyak? ha... pi buat sana.

aku buat post ni sebab
bosan and malas doe nak buat keja sekola. tapi keja sekola tu best, subjek mate. nak tahu tak? iteww kan sama cam ayah iteww, banyak we persamaan. malas la kan nak bagi tahu satu2. antaranya ialah, aku n abah suka subjek math. hohoho, family aku sume suka math. kecuali adik aku n kakak. eh, abang tak tahu plak. -.-

sekola aku cam biasa la. tak de menda yang best pun. ummm, cikgu dekat sekola tak best ah. ok, sorry terus terang. ;\ tapi da kenyataan nak buat camne. cikgu cam straight to the point sangat. garang nak mampus, suka sangat mara2. memang la mara tu tandanya sayang. tapi tak yah la selalu mara2, kadang2 kiteorang pun nyampah. ok, bukan
kiteorang tapi aku je. fine

Happy Birthday to you,
Happy Birthday to you,
Happy Birthday to Amira,
Happy Birthday to you.

Happy Birthday to you,
Happy Birthday to you,
Happy Birthday to adek,
Happy Birthday to you.


Happy Birthday to kak Amira i think. hehehehe. maksud nada happy
belated birthday. sorry yo lambat wish, tak tahu la. bace blog akak baru tahu. Happy Birthday dekat adek jugak sebab esok birthday kau kan dek? da la aku je yang pack kan kau punya jajan tu ha. kuang asam punya budak. tahu main je. -.-

adek, n kak Amira... sorry sebab tak de hadiah. dek, kalau kau nak hadiah mintak dekat mama la, akak tak de duit doe. mane keja lagi. mesti kau nak mintak kamera kan dekat mama? tamak la kau dek. akak nak mintak kamera pun mama tak bagi. kamera lomo bole la mama bagi kat kau. aku tumpang je nty. keh3.



gamba curi dari google je. sorry la... malas nak edit gamba. tengok tu nada, malas lagi. pesal kau ha? we!! UPSR nak dekat. keputusan untuk pertengahan tahun alhamdulillah meningkat. UPSR and PSRA. nombo dalam kelas pun meningkat walaupun bukan top 10. i'm sorry mama and abah. nada janji insyaAllah masa UPSR and PSRA betul2 nty nada score. amin...

harini dekat sekola banyak kali gelak. ain ah punya pasai ni, tak habi2 nak gelak. oh lepastukan tadi aku chat ngan my dearest cousin fatin. rindu kau la sial, da lama aku tak jumpa kau ngan fatihah. rindu kau nak mampos la kan. aku rasa last sekali kita jumpa raya tahun lepas ke akhir tahun, tahun lepas. ye dakk? ke tahun ni kita ade jumpa. lupa doe.. ;\

tu la da lama sangat tak jumpa. tapi kita chat tak banyak kan, story pasal tu dan ini. pesal aku da tak bukak cite pasal zaim bila chat ngan kau eh? oh.. emm.. entah!!

* walau raga kita terpisah jauh. namun hati kita selalu dekat, bila kau rindu pejamkan matamu. dan rasakan a-a-a-a aku. kekauatan cinta kita tak kan pernah rapuh, terhapus ruang dan waktu. percayakan kesetiaan ini, pada ketulusan a-a-a-a aishiteru.

*yang membantu aku untuk terus hidup di atas dunia. tanpamu ku lemah. pasti aku tak berdaya. kerna kau maha kaya cinta. wo ohh...

*pejamkan matamu untukku. biarkan dunia berkata kata. usah kau ragu, di sini kau dan aku...


jiwang mak nyah haktuihh. puihh!! aku bosan ni tak tahu nak buat ape. nak edit blog la, jeng jeng jeng...
bye koran sume, cium pipi kanan cium pipi kiri. ok laki tak, mwhehehe. night. ;*

No comments: