Thursday, June 16, 2011

Contest Blink Blink.


Assalamualaikum.Tadi masa tenga blogwalking blog. Lepastu aku pegi tengok dekat shoutbox, owner blog sendiri suruh join kontest yang dia buat. weh, kalau da owner suruh mane bole lepas. jadi aku pon join ah.

agak terkejut sebab hadiah dia superbb mantop.. kalau nak tengok hadiah dia bole pegi dekat blog Ainaa and Hanan. agak terkejut sekali lagi sebab Ainaa ni dajah 5. hehehehe, dek, saje promote. xD

hadiah dia rantai owl. memang da lama sangat nak rantai tu. hadiah kedua ross vintage ring. tak berapa berkenan. pom boleyy. and ade lagi beberapa hadiah. bole tengok blog dorang k?

nada da follow da blog korang dua. banner da letak, jadi tinggal ape lagi? ok, kena tag orang..

nada nak tag kak Anis Syakirah untuk join kontest ni. akak join eh, blog akak kan omey gitewww. join tau, hadiah dia bet. heheheheh.

---

sorry sebab da lama (walaupun tak lama mana) tak update. busy we, daja 6 ni ha banyak sangat kijo sekola cikgu bagi. so tak menyempat pulak nak update blog. esok nada pegi ppg dekat bagan lalang ye anak2, bukan bangang ye.

hari sabtu balik. maybe penat. kalau rajin online insyaAllah. ecehhh. hari ahad busy kot. hari isnin sekola. lepastu tak lama lagi nak upsr. oh ok. ;\

tak mo letak harapan tinggi mana pun. sebab yang join kontest ni sume meletop kebabom blog dia. jadi kalau menang tu alhamdulillah rezeki. tema blog ni simple and just nice untuk tengok. hope menang k? sape je yang masuk kontest tak mo menang, ce cite...

//aspa, kau hensem doe. hahahha, cakap je we.
///harini aku datang sekola sebab kau. tahniah bro.
////harini aku sakit hati. rasa macvam nak nangis pun ade. watlek suda.

byeee.....

2 comments:

Yusuf said...

'///harini aku datang sekola sebab kau. tahniah bro'

~~~

tu ayat utk aku yea ? xD perasan sudaa

Nada binti Badrul Hisham said...

bukan.