Thursday, June 9, 2011

Abang Long Fadil, Zizan Raja Lawak.

credit to Hasya.

Assalamualaikum, hiks. Hai korang sume. Harini rasa macam nak tulis panjang gila kalau boleh kasi penuh satu blog ni sampai korang lebam mata dah tak larat nak baca. Tipu je. Sebenarnya aku nak cerita pasal LOVE. Kay, maksud aku CINTA. Tapi rasa cam tak patut je sebab aku budak umur 12 tahun yang tak pernah sedar diri dia 12 tahun. Hiks.

Sekarang ni aku tengah layan lagu depat dalam MP4. Walaupun tak bukak MP4 sebab tengah dengar dekat Laptop. Sebab tadi baru je lepas donlod lagu (adik aku kata download tu donlod). Korang ade tak lagu pape yang best yang aku boleh donlod. Tanye je~

Aku tak tahu lah nak update aku sebenarnya. Aku nak update pasal LOVE. Kay, kita memang gedik. Sorry!!! :'< Nak nangis. EEEE. Nada, gediknya kau. Eh silap, Peter Pan. LOL. Eh, sedap pe nama Peter Pan. Lepasni panggil ah kita Petter Pan pulak. Tak lawak.

Aku dah edit blog ni sikit. Dekat bahagian LOVE tu. LOVE lagi, asyik2 LOVE. -.- KFINE!!! Aku rasa kan macam nak . . . ergh!! Aku lupa. Ade sape2 tak boleh bagi idea nak aku update ape. (Eceh kau Nada, bajet hot lah kan konon ade orang yang nak baca blog kau. BLAH AH NADA. BOOO!! BOIKOT) Aku serious ah.

------

Ok, aku nak sentuh bab melampau sikit ni. Lepas ni mesti penuh komen aku ade orang nak kutuk or perli bla3 lah kan sebab tetiba aku cakap camnih. Sebab aku ni kan budak 12 tahun yang tak tahu pape. LOL, aku bukan budak. Kbye. Ok, tak nak bye lagi. Nak sambung lagi.

Aku selalu nampak dekat Facebook yang korang ade letak gambar pegang tangan bersama awekss yang cun. Lepas tu kiss. Alololo, SHOO SHUWET LAH KORANG NI. Lepastu kan lepastu kan, ade gambar tu yang elok manis bertudung. Alamak! Muka punya lah cantikss. EEE, suka nyaaa! Hihihihi. Lepastu dah ah kurus badan cam ikan kering, pakai seluar fit. FUYOOO!! Ketak iman wa tengok. Ye! Alala sukenyewwwwwwwwwww!!!! euw.

Lepastu kan awak, yang tengok gamba awak tu like beratus. Kita jeles ah tengok gamba awak yang meletop kebabom tu ramai gilos like. Kita jeles kay. Aku tak nak cakap banyak ah sebab mesti ramai sekarang aku pasni. Aku tak kisah, dosa bukan aku yang tanggung. Aku tengok pun, alala sweet gila. Bila lah aku ngan pakwe aku nak jadi camnih pulak kan. Amik gambar sama2, sebelah2. EEEE, sweet kay.

Hai awak, kita tak kisah dan tak nak marah awak. Sebab kita rasa macam kita ni 2x5 je pun. Tapi kita rasa macam ... entah lah awak. Kita nak jujur dan terus terang, tapi takut ade orang berceramah dekat tempat komen pulak pasni. Aku pun macam korang letak gambar konon omey dekat Facebook lepastu berjuta nampak gamba aku lepastu like.

Lepastu kalau yang dah jatuh cinta dengan kau tu kau nak buat camne? Tetiba kalau dia mintak couple. Mintak benda yang tak senonoh, kay jangan pikir lain Nada. Astagfirullah. Kay, aku dah melampau sampai terlajak kesudah. Kay, mesti korang tak paham pe aku cakap. K diam.

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Rasa cam nak delete je semua gamba yang ade kat FB tapi rasa sayang sebab dah banyak orang like. LOL. Abang aku cakap, ... Aku dah lupa dia cakap pe. -.-

Kalau tempat komen aku tak penuh pasni siap korang. Aku nak merajuk tak nak update sampai setahun. Ha! Padan muka. Biar korang rindu aku. Sape suruh tak nak komen. Pasni biar komen panjang2 auw? Contoh -->

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. SUKANYEWWWWWWWWWWWWWW KITA BACA. UPDATE AH LAGIKKKKKKKK. HIKS.

Ade paham? xD Aku tak sabar nak tengok KL Gangster, sedara aku dah tengok dah cite tu. Rasa macam nak bunuh je dia sebab dia dah tengok awal lagi dari aku. BOOYAH Naimie. EEE, menci kau. Kau selalu tengok wayang awal kan?

------

Aku tak tahu dah nak update ape. Aku saje je tulis camnikk supaya post ni jadi panjang so then korang penat nak baca sampai lebam sume lah kan. Kan aku ade mention kat atas tadi. KAY, TIPU.


bye.

2 comments:

Zawani Kun said...

hei Nada, post pasal apa ni. *burung dan bintang mengelilingi kepala saya*
HAHA, kecik2 dh pandai LOVE LOVE yea. oke, see ya.

Nada binti Badrul Hisham said...

Hahahaha, jangan ah tanya post ape ni sebab Nada sendiri tak tahu nak post pasal pe. Ade idea tak? :>

Hikshiks, gedik kan Nada ni. Kecik2 dah LOVE. Homaigod. Yeks, hekhek.