Sunday, June 5, 2011

Hai, nama saya Nada.

Assalamualaikum.


Hi kawan kawan, nama kita Nada. Tapi kadang2 kawan kita panggil kita Nadly, hikhik. Kita lahir 18 Ogos and umur kita 12 tahun. Kita ni budak baik. Tak percaya? Kalau awak sume buat baik dekat kita, mesti kita baik. Kalau awak jahat dengan kita, 1000 kali jahat kita dekat awak. #tipu je.

Kita ni ada masalah untuk percaya orang lain, jadi . . . jangan sesuka hati judge kita kalau tak kenal kita k? :) Kalau sekali awak kenal kita, mesti awak seronok kawan dengan kita, hahahahahaha. Kiddin' lol.

Kita suka DSLR Canon, iPad, Domo, Pocoyo and lain2. Banyak ah lagi. I'm deadly in love with my boy, Justin Bieber. and him Kenapa? 'Cause they treat me well. ;p Kadang2 tu dia agak annoying. Oh, saya agak jeles dengan pakwe saya, Justin Bieber tu ha. Sebab dia rapat gila lah kan dengan Selena haktuihh tu. BOOO! ;\

Kita suka makan coklat banyak banyak banyak banyak, kalau korang nak bagi time bday pomboleyyy. Nak bagi coklat cadburry ke kan. Auwww, so swett. ;'> Kebanyakan perempuan kan suka bunga, kita pun suka bunga okayy? Kita suka Lavendar. Sebab Lavendar warna purple, mama n abah kita pun suka bunga lavendar. Tapi kita belum pernah lagi jumpa bunga Lavendar. ;'<

Kita ada kawan baik, kawan baik kita nama dia Tumblr. Semua orang suka tumblr, kan kan? Same ah, sep sikit. Kita pungg ade Facebook kayy. Kalau nak add kita ... lepas add to hantar ah message or whatever and then baru kita approve. Sorry lah kepada sape2 yang kita tak approve lagi. Maybe malas or tak kenal. Ilek, jangan marah kayy? ;p

Setiap orang mesti ade benda yang dia suka and tak suka kan? Kat bawah ni kita nak listkan benda yang kita tak suka and suka. (akan di-update dari masa ke semasa)

Suka.

  • TUMBLR!!!!!!!!!
  • Ade orang text malam2 cakap Selamat Malam.
  • Selalu wish Morning.
  • Sweet sangat2. xD
  • Coklat Cadburry or pape yang melibatkan coklat.
  • Ais krim of course!! Tutti Frutti, Baskin Robbins etc.
  • Addict to purple and pink so muchhhhhhhhhhhh.
  • Justin Bieber, Bruno Mars, Taylor Swift, Maddi Jane, Sam Tsui and others musicians.
  • Facebook.
  • BLOGGER.
  • Yahoo Messenger.
  • Sneekers, sandals, selipars etc.
  • DOMO KUN omeyy sangat.

Tak suke.

  • Orang sombong.
  • Orang tak kenal tiba2 nak mintak couple, mintak nombor, mintak gambar blablabla.
  • Kena blocked. ;'\
  • Kena marah, kena caci, kena hina.
  • LIPASSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!! yekkkkk
  • Tikus, cicak, ular. YEUWWW, menatang yang geli2 ah weh.
  • Orang yang tak pandang muka aku bila aku tengah cakap.
  • Gelak2 time aku tengah serious.
  • Kawan yang bangang.
  • Orang yang tak pandai jaga rasia. #memang mintak tampo.
  • Kejutkan aku tetiba.
  • Kacau aku time tidur.
  • Nangis sampai tak leh berhenti.

Kayy cukup, banyak lagi. Tapi aku tak boleh nak ingat semua lah kan. -,- Kalau aku rajin nty aku tambah2 lah. Tapi kalau aku tambah pun sape je nak baca. Hohohoho. Lagipunn, tak de sapa pun yang perasan kalau aku tambah, ye dakk?

Hihihihihihihi. Kalau korang ade nak tanye pape kat aku, korang boleh komen kat tempat komen bawah ni tauuuuu? Weh, rajin2 lah komen dekat blog aku. Tolong ah. ;< Blog orang lain rajin pulak kan kau komen, mentang2 blog aku ni tak femesss. Tak cantik cam blog orang lain. FOINEEEEE. Tengok ah satu hari nty, mane tahu tetiba aku ade nak bagi hadiah untuk sape2 yang rajin komen kat blog aku. MANE TAHU kannnn? ;>

Aku sayang kau, tolong sayang aku balik.

Terima kasih yaww bace. Mwah. :* BYE. :)

8 comments:

Yusuf said...

Nasrul eeeeeeeeeeeeeeeh ?
>>>>,,,,,,,<<<<

Nada binti Badrul Hisham said...

GEDIK AH.

loser said...

I love you moreeeee babeh *tetibe jee * :D

Iyzah Sofeea. said...

Hahaha.

Nada binti Badrul Hisham said...

kakAnis; Hihihi, Sayang awak jugak. <3

Izzah; Ye, nape? xD

dochi said...

aku tak boleh tengok org serious ,
nanti mesti nak gelak .

kihkih .

kira kamu mesti xske aku ;(

hunnylensa said...

thumbs up... perfect.. :) smile always ok sayang..

Nada binti Badrul Hisham said...

Dochi; Alah weh, ilek ah. Aku bukan nya selalu serious pun. Kadang2 tu, kalau aku tengah serious ... boleh plak kawan2 aku gelak. Hahahaha.

Hunnylensa; Hikhik. Terima kasih kak Hunny. :)