Thursday, June 2, 2011

Hye June. Bye May . . .

Assalamualaikum. Hye cutie readers. So, how about your holiday? Great yeh. Hye June!!!!! Welcome to this beautiful year, 2011. Please be nice to me. Leave a great memory to me. So I can book it on my mind and always remember it. What a terrible English i have. I'm practice. OYEH.

Nothings special for now on. I attend all the Focus Class. But im late. HIHO. Kayy, stop speaking. Tak banyak menda kot aku nak babling. Aku selalu tulis panjang2 cam buat karangan dekat blog private aku tu ha. SERONOK! Boleh main tulis lepas je. Orang tak bace kan? :) Jangan ah bace. Menci korang.

Nothing to story. Just . . . people change.

Aku suke ah tengok kau gelak. Omeyy sangat. Kalau kau gelak, mesti kau pandang aku kan? Hihihi. Suke kat kau manyak manyak ah camni. Ade sape sape jealous kah? Padan muka hangg. Pi cari laki sendiri lahh kalau cemburu. xD Amboi. Ganas ayat kau Nada.


Bye.

3 comments:

dochi said...

hei gatai lah budak ni !

skandaLdariLangit said...

pi cari laki sndri kalo cmburu? =="

Nada binti Badrul Hisham said...

Dochi; Hahahahaha. xD

SkandalDariLangit; Nape? Salah statement eh. ;p