Wednesday, June 22, 2011

contest hitam putih itu retro QILAKIN

Assalamualaikum. harini aku da update tiga post, mwehehehe. so aku ade join contest hitam putih retro QILAKIN. <-- boleh tekan link sebelah kiri ni untuk pegi straight ke blog mereka.

ni ha banner dia.


syarat2 sume bole tengok dekat blog depa eh? hikshiks. jadi gamba yang nada pertaruhkan is

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

exercise la tangan

.
.
.
.
.
.
.

ok. ni ha

caption: Time ni kiteorang dekat pantai. Seronok sangat. Menjerit-jerit, kutip ketam. Ambik gamba banyak2. Main2 pasir, lari2. Time ambik gamba ni actually tak ready lepastu Samihah main capture je. Tengok2 cantik pulak gamba ni. Hohoho, xD Nada yang kiri sekali. :)


gamba ni aku ambik dari facebook iza huda. kak, ambik gamba ni tau. kau jangan mara doe, aku suka gamba ni. hope kau tak kesa k?

aku nak tag:
Hasya Qistina.
Siti Sofiyah.

terima kasih. :) bye

4 comments:

fiq said...

dikat mane tu ? Melaka mcm kite org punye batch erh?

Nada binti Badrul Hisham said...

Oh. ni dekat Bagan Lalang. bestt!! :)

Anonymous said...

Weyh... best kan PPG tuh. (walaupon aku ader kat situh)

Nada binti Badrul Hisham said...

best sangat!!