Tuesday, June 7, 2011

Entah lah, tak tahu nak letak tajuk pe.

Assalamualaikum, hai korang sume. So macamana dengan Nada punya tutorial? Ok kan. Hehehehe, terima kasih jugak untuk sape2 yang dah tanye and mintak tuto. Kalau time bosan2 boleh lah buat jugak en. Hehehehe. :)


Day 30 - A photograph of yourself today + three good things that have happened in the past 30 days.

  1. Kita dah mengaku dekat 'dia' yang kita dah suka dia and sejak daripada tu, kita and 'dia' rapat. :)
  2. Kita dah dapat ramai kawan yang baik2 and sudi kawan dengan kita.
  3. Dah belajar macam2 pasal blog, (sampai boleh buat tutorial. xD) macam2 pasal life. hehehehe

Yey!!!!! Tepuk tangan untuk kita sebab dah habis buat Challenge Days 30 ni. Hohohoho, bangga mak nyahh. Okayy, tutup cerita pasal Challenge Days tu sebab dah habis dah pun. Sekarang ni nak cite pasal blog, kayy. Pasal camane nak boleh start berblogging sampai sekarang. Bukan susah k.

Aku ingat lagi fess time aku berblogging, sumpah! Aku tak kisah ah blog aku buruk ke cantik ke. Asalkan aku ade blog. Tapi dulu, aku tak tahu pun ape kegunaan blog ni sebenarnya. Makin lama aku blogging, macam2 benda aku tahu. Daripada orang, daripada blog2. Ingat senang ke nak tahu. -.- Dulu, aku selalu tanya kak Baitil. Sekarang ni aku dah tak berapa nak rapat dengan dia. :<

Dulu, aku tak kisah ah blog aku ni ramai orang datang ke tak. Yang penting bagi aku orang follow blog aku. Patu bila aku fikir2 balik sekarang ni, buat ape orang follow blog kita kalau dia tak ikhlas. Dulu, bblog pertama aku...mane ade shoutbox. Kuno kan? Aku tak tahu pun shoutbox tu adalah satu benda asas untuk letak dalam blog. Pehh, kuno.

Sebelum apa2, aku nak cakap terima kasih dekat semua orang yang dah tolong aku macam2 dalam dunia blogging ni. Lagi2 blog yang tutorial korang berlambak gila babun tuh, thanks!! Sebab aku ikut je ape korang buat. Dulu jugak, masa aku dah up sikit dalam blog ni. aku still tak tahu lagi guna Edit HTML, sebab aku tak penah tahu menda alah tu. Yang aku tahu pakai Page Elements tu lah, dekat HTML Java/Script. Hehehehe, wa tahu wa kuno. FINEEEEE. :'<

Ok, tutup cerita. Harini aku duduk rumah bapak bosan pagi tadi sebab kat rumah tak de sape. Maksud aku, muka yang same je ah yang ade dekat rumah. Lepastu, sekarang ni (malam ni) ramai datang rumah aku. Sedar2 aku ah, sebab nak celebrate birthday abang sedara aku. Punyalah semangat semua kan nak datang. Tadi aku pegi dapur, nenek ngan mak long aku tengah masak mihun. Yang klako nya mak long ngan nenek aku letak mihun tu dalam besen besar nak mampos. Hahahahaha, sebab tak de bekas nak letak. Masak punyalah banyak.

Tengok gambar bawah ni, harini . . . wa menggedik jap. Lepastu bawah gambar ni ade video wa membebel sorang2 sebab bosan nak mampos. Hehehehe, sorry ah bahasa cam kasar an. Layan~~




Bye korang. Sayang korang.

Harini wa gaduh kejap ngan kakak wa. Dia buat wa nangis. Wa menci dia, tapi kadang2 je ah wa sayang dia. kbye

6 comments:

Ainur Najwa said...

Nadaa,,suara nada comell!!! :))

Jannah said...

happ nmpk??? tompang happy leh x??? and then, suara ko cute giler...

Nada binti Badrul Hisham said...

Najwa: Hahahahahaha, cover kot. -.-
Jannah: Hikhik, moleh ajeee. :)

dochi said...

uuuu budak suara serak
kehkeh comel .



slow laaaaa xdengo -.-

Nada binti Badrul Hisham said...

Yeh! Saya kan memang rock, hahahaha.
Terima kasih. >.<

Hehehehe, kuatkan lah speaker. :p

Iyzah Sofeea. said...

Nada. Comel doh suareeee.

Tapi, tak berape jelass.

Sloww. Hihihi.