Wednesday, June 8, 2011

Deep Conversation.

Aku: "Hai. Kenapa kau online lambat harini? Aku tunggu kau lama tahu tak . . . "
Dia: "Sape suruh kau tunggu aku online."
Aku: "Sebab aku sayang kau."

1 minutes and no respondssssss.

Aku: "Kenapa kau selalu senyap and tak pernah tanya aku pape?"
Dia: "Aku nak tanya kau ape doh?"
Aku: "Tanya ah pape."
Dia: "Kau ni, aku nak main game lah."

10 minit aku tunggu kau.

Aku: "Dah siap main game belum?"
Dia: "Kejap lah, aku tengah perang ni."
Aku: "Ok, aku tunggu. :)"

5 minit.

Aku: "Kenapa kau selalu online sekejap sangat?"
Dia: "Bosan lah online, tak tahu nak buat ape."
Aku: "Habis. Kau duduk rumah tu tak bosan lah?"
Dia: "Entah."
*He is offline. You messages will be sent to his inbox.

Cet. Kau selalu macam ni kan, sampai hati . . .

------

Hai.
Kalau orang benci kita, kenapa kita menangis? Sebab kita sedih.
Ye, kenapa kita sedih? Sebab dah tak ada orang nak sayang kita.

Kenapa kita perlu sedih? Allah kan ada.
Allah selalu ada untuk kita, untuk sayang kita selalu.
Tapi kita selalu lupa Allah, bila susah . . . baru nak ingat Allah.

#Kenapa kita sayang seseorang tu sangat2 dan mengharap seseorang tu dapat terima kita. Setiap masa kita fikir pasal dia. Tapi dia? Korang pernah terfikir tak dia langsung tak pernah fikir pasal korang. ##Aku cakap je.

9 comments:

nobody said...

Wow , u have a guts to say tht to him girl ! u should proud to urself ;)
Sye sndiri pon x brani nk ckp cm tuh kt crush sye sndiri ;P

Yusuf said...

weh, kalau aku , aku clash jeeee e.e
apsl kau ada sifat sabar sgt ?
pelik ahh, maksud aku baek sgt =),
kau syg sgt kat die ke ? =o

fiq said...

nada , keep it up !
aku tau nadaa tabah :]

Nada binti Badrul Hisham said...

zanizynot: Heheheh. Terima kasih kak. Nada pun tak tahu ah kenapa Nada berani sangat, maybe . . . Nada tak nak orang lain mengaku dulu kot.

Yusuf: Aku tak couple pun dengan dia. Lagipun, kalau aku cakap aku sayang seseorang tu, aku tak main2. Dan aku tak pernah main2. Allah sayang orang yang sabar. :)

addictedkorea♥: Terima kasih banyak2. :'>

NAJ HEBAT said...

there are pros and cons being single, or couple, triple, or anything.

But, as u can see. Allah will always there. Love u as wider as the sea before u.

so, no need to worry since His loves is everywhere and given to anyone who seek loves too.

Nada binti Badrul Hisham said...

Thanks you, Naj. :'>

Yusuf said...

Hihi

fiq said...

;]

nazobey said...

lelaki tu umur berapa tahun ?