Saturday, May 28, 2011

Tudung Urban.


Assalamualaikum. Nampak an status atas tu? K. Ade beberapa orang mintak tolong supaya cite menda yang dorang nak lah kan. About, fixie and TUDUNG URBAN.


Mesti korang tertanya tanyakan ape tu Tudung Urban? Ok. Tunggu aku cite pasal Fixie dulu. Tapi aku tak tahu sangat ah pasal Fixie ni. Untuk Ahmadul Amin, aku just bagi ape pendapat aku. Sebab aku ttak tahu sangat ah pasal basikal yang budak2 sekarang suka sangat. Memang ah smart, tapi aku tak addict sangat.


Emmmm, aku tak tahu sangat ah nak cite pasal Fixie. ;'< Tapi an. Sedara aku, Naimie dah beli basikal ni. Dalam beberapa hari yang lepas dia cakap ngan aku yang dia ade mintak dekat ayah dia yang dia nak basikal ni. Tup tupp, tadi dia kata dengan aku yang dia dah beli basikal ni. Tak silap aku dia punye warna hijau. Pehh ...


Naimie, ce try kau mintak DSLR CANON untuk aku. Patu bday aku kau bagi ah. Sure dapat punyaa. Mana taknyaa, kau dah dapat Fixie kau. DUSHH!!! Aku nak tumbuk kau. Sebab kau mintak dah dapat. KAYAAAAAAAA!!!


Jangan lupe doh bawak mai rumah aku, aku nak try naik jugakk. ;>


Bagi aku Fixie ni;

  1. Style.
  2. Gempak.
  3. CAM BESTT je.
  4. Boleh bawak jauh (orang kata).
  5. Ramai gila orang minat.
  6. Simple dan comel.

Tu je kot yang aku boleh cite pasal Fixie. Sorry yobb, aku tak tahu cane nak describe si Fixie ni. Kau nak beli eh? Hahahaha. K. Tu je.


Jeng jeng jeng .....


Sekarang nak cite plak pasal TUDUNG URBAN. Tudung Urban ni macam Selendang/Shawl yang orang dok pakai sekarang ni lahh. Yang ade macam2 jenis. Crumple ahh, rumpai laut, ade menatang ape tah kat hujung selendang tu, yang jenis licin and blablabla.


Mula2 aku tak tahu pe menda Tudung Urban ni. Patu aku pergi tanya Pakcik Google yang super duper hensem dan sume orang kenal dia. (aku tipu je cakap google hensem)


Lepastu dia klua gambar tudung2 tau. Aku try click satu gambar yang bapak comel lah kan, lepastu aku tekan situ ... pegi dekat blog dia. Then, ade satu link ni. Ade sorang minah ni dok kecah2 perli orang yang pakai selendang ni. Ni link minah yang perli uhh --> TEKAN SINI. Dan Si Minah ni pun ade buat satu post untuk orang yang dah comment post dia. --> TEKAN SINI.


Boleh tak kalau aku nak komen sikit?
Aku sangat setuju dengan apa yang Minah ni cakap. Sebab? Sebab apa yang dia cakap tu sume betul. Aku tak nafikan langsung lahh. Tapi aku tak berapa nak berkenan dekat dia sebab dia ade sebut pasal tetek lah ape lah kan. Sebab ni kan laman sosial. Tak boleh lah dia slamber je cakap camtu an. Perlu hormat ah sikit. Lepastu, cara dia tegur tu agak kurang adab. Tapi aku still setuju dengan apa yang dia cakap. Cuma cara penyampaian dia tu SALAH.


Ni ha minah tuu, cantik jugakk. x) --> TEKAN SINI.


Tu je lah kot. Harap Po puas hati lepas Nada dah cari sume sume. Dah teroka segala bagai. And untuk sape2 yang baca post dia tu.


Korang hanya perlu ambik apa yang dia kata. Indeks dan isi penting yang cuba dia sampaikan. Ade betul jugak apa yang dia cakap. :) Ilek ah, aku pun pakai selendang.

Aku nak promote satu blog ni ha. --> TEKAN SINI.
Ade sape2 nak suggest lagi nak buat post pasal pe? Bye.

No comments: