Thursday, May 19, 2011

Kishh mehhh.



Assalamualaikum. Hari ni wa nak cite pasal Hari Guru. Sekolah wa tak sambut lagi Hari Guru sebab ade periksa. --. Tu aku tak heran sangat ah. Ade sekali tu aku tanye Teacher Rahila.

Aku; "Teacher, nape setiap kali Hari Guru. Sume benda cikgu yang buat. Dah nama pun Hari Guru. Asal tak bagi kiteorang je buat. Baik tak payah panggil Hari Guru kalau camtuh."

Teacher; "Dah awak semua tak buat ape. Cikgu lah buat. Betul tak?"

Aku; "Kalau kiteorang nak buat macam cikgu2 bagi je kan. Kalau nak kiteorang boleh je tolong buat. So. Time Hari Guru, cikgu2 happy je ah."

Teacher; "Pandai lah awak."


Eh. Betul pe. Patu an. Yang kelakarnya. Sekolah aku dah siap pasang khemah dah untuk sambut Hari Guru. Padahal minggu depan (Khamis). Teacher Rahila kata salah pasang. Hahahahhaha. Klakar je.


Wa nak mintak tolong korang sume boleh tak? Kakak aku ni, dia ade masuk kontest. Tolong like gambar dia moleh?


Gambar dia pun SHEMATTTTTTTT ape. Like eh? MASHIHHHHH. ;*
Bai.

No comments: