Sunday, May 15, 2011

Mengerti.


Assalmualaikum. Hai.
You can give me a fuck. Just don't mess around. Fess. Aku nak doakan untuk sume yang tengah/akan ambik periksa tu. Buat betul betul tau? Jangan lupa study dekat rumah. Jangan asyik nak mengadap laptop bukak Facebook dan sebagainya. Aku nak mintak maaf dekat korang sebab aku sekarang dalam mood malas nak update blog aku. Sebab korang sume pun dah tahu kan? Aku pegi PPG masa hari Jumaat and Sabtu. Aku balik hari sabtu (semalam). Sampai rumah aku terus tidur. Sebab aku penat sangat. Oh. Semalam aku singgah makan EsKrim dekat Tutti Frutti. Aku ajak mama n abah. Sedapp. :) EsKrim aku lagi mahal dari mama. Hehehehehe. Terima kasih abah sebab belanja makan EsKrim.


Hari ni aku bangun pukul 6. Lepastu aku tidur balik. Pukul 7 baru aku bangun solat Subuh. Lepas solat dalam pukul 7setengah tu aku tidur balik. Pukul 9 aku bangun dan terus online. Ok. Aku dah tak nak bagi tahu ape aku buat seterusnya. Aku malassss.


Hari ni aku tak ade study langsung. Aku tak sentuh buku langsung. Aku cadang nak study pukul 9 nty InsyaAllah. Esok aku periksa Facebook, Blogger dan Tumblr. #Tipu je.


Aku nak cerita yang malam semalam aku mimpi aku jumpa _________ dekat UK. Aku mati mati percaya yang aku betul betul jumpa dia. K. Cerita dia macam ni,


Family aku pergi bercuti/pindah dekat UK. Family aku n kakak saudara aku. (Aku tak sure sangat samada kiteorang g bercuti or pindah kat sana.) Kakak saudara aku ajak kakak aku n aku pergi shoppim. Aku on je. Lagipun bosan duduk rumah. Kiteorang g shoppim dekat satu shopping mall yang bagak besar nak mampuih haktuih besar dia. Sampai2 dalam tu aku macam jakun sekejap. Aku tengok kiri kanan atas bawah. Dia punya lif punya macam canggih gila nak mati. Aku toleh depan tengok kakak aku n kakUlin (kakak saudara aku) dah jauh. Aku pun jalan je lah macam biasa sambil tengok kiri kanan. Lepastu, mata aku terpandang sorang mamat ni. Familiar gila muka dia. Aku pun pergi dekat, slow slow.. Aku jalan pegi dekat dia..... AKU TERUS PELUK DIA. Ye. Aku ulang sekali lagi, AKU TERUS PELUK DIA. Siapa dia? JUSTIN BIEBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lepastu Justin pandang belakang. Dia senyum dekat aku. Time tu aku dah berdebar debar dah. Aku tak tahu nak cakap ape. Aku kaku, dalam pelukan Justin. :') Lepastu, aku ade lah speaking dengan Justin.


Me; Justin! I love you so much. Can i kiss you? *sambil menangis.
Justin; *Dia terus peluk aku and cium aku.
Me; *Crying like hell.
Justin; Hey. Stop cry. I'm here. With you. Ok?
Me; JUSTIN, I LOVE YOU BADLY!!!!!!!
Justin; I know. I love you too. :)
Me; *Melt inside. Thanks Justin for being here with me. You're my everything.
Justin; Theeeee. *smile
Me; Can i take a picture with you?
Justin; Sure. :)
Me; *taking more and more picture.

Kenny Hamilton; Justin. We are leaving now.
Justin; Ok.
Me; Justin. You'll leave me here? :'(
Justin; Just remember. I'll be there for you. *kiss


And aku terjaga dari tidur macam tu je. Aku tak tahu kenapa. Aku pelik. Semua jadi terlalu cepat. Sumpah. Mimpi tu bagai kenyataan bagi aku. Aku tak tipu. Aku nampak muka Justin. Aku nampak macam mana dia senyum dekat aku. Aku. Aku rindu dia. Thehehehehe. Justin, you'll be there for me whenever i need you aite? Thanks boy.


OMG. I just can't believe this happen to me. Awh. Justin is a sweet boy. Mwah.
Aku ade ingat kawan aku cakap. "Kau tu sikit sikit Justin Bibir tu. Tak habis habis. Menyampah aku. Macam bila kau periksa Justin Bibir kau tu ade bagi jawapan dekat kau pulak kan? Menyampah aku." Hahahahaha. xD



Yo. Aku saje je letak gambar Bruno Mars dekat sini. Dia kan hensem. OMmmmJayyy. Sebenarnya aku nak bagi tahu yang aku dah addict dengan Bruno Mars ni. Hehehehehe. Dia awsem k. :)


Masa PPG tuhh. Aku dah terminat sorang budak laki ni. Heeee. Jangan marah tau? xD Eh. Tak salah pun kan. Aku kan single. So. Tak de sape boleh halang aku. And bukannya korang mati pun kan kalau aku suka dia. Shesh. (sory ayat macam kasar)


Aku dah ubah sikit sikit blog aku ni. Edit sikit sikit. Aku edit apa yang patut je. Emphhh. Korang sume jangan lupe doakan aku untuk esok. Aku periksa. :) Aku yakin. Aku boleh jawap. Kalau doa tapi tak de usaha buat ape? Betul! Jadi. Facebook, tolong jangan goda aku. Syaitan, tolong jangan goda aku. Aku tahu korang dua baik kan? Tumblr pun begitu. Aku sayang tumblr. Tapi aku terpaksa curang dengan buku aku buat sementara. Aku perlu jatuh hati dekat buku buku aku. Supaya buku buku aku dapat berbaik dengan aku. Aku perlu asah elok elok mindah aku. :)


Tolong ingatkan aku supaya tak bukak Facebook untuk 2 minggu ni. Tolong ye ingatkan aku? Facebook dah lah boring. Tolong ingatkan aku jugak supaya jangan update blog dan reblog tumblr. Supaya aku boleh tumpukan perhatian untuk pelajaran aku. Kalau aku dapat score 5A dan mumtaz. Mama kata nak online sampai 4 hari pun tak ape menghadap laptop. Mama cakap, biar kita susah dulu baru kita senang kemudian. Kalau keputusan Nada bagus nty mama belikan NIKON 10 untuk Nada. (mak aku tipu je nak beli 10, satu je padahal.)


Tolong jugak jangan rindu aku buat sementara waktu ni. Aku tak nak korang rindu aku. Lagipun macam korang selalu rindu aku je kan? Thehehehe.


Day 4 - Your favorite photograph of your bestfriend.

Lisa. Thanks for being there when i'm need you. Seriously, i love you like hell. Thanks friend. ;)



Thanks for everything Justin. Now. I'm believe in dream.
Yeh. My dream come true. To meet you. One day, i'll meet you. Personally. :)

No comments: