Thursday, May 12, 2011

Busy week. Busy year. Busy body?


Assalamualaikum. Just wanna say hi to all of you who is 'rajin' visit this blog. A big love for you guys. Mwah. Ok. Esok aku pegi sekolah macam biasa. Hadap budak laki yang _____ macam biasa. Dan buat kerja bodoh macam biasa. Belajar and blablabla. K. Lepastu esok aku ade PPG and blalabla sume. Aku pegi PPG sebab nak dapat Mumtaz and 5A. Sebab boleh taking more picture. Aku harap aku P. Hahahha. bdh.


Tu je lah kot. Aku nak sambung reblog tumblr. Oh. Pada siapa yang dah tahu tumblr aku tu senyap2 je lah. Aku tak nak orang tahu tumblr aku. Biar lah dorang tahu sendiri. Ok? Good.


Disebabkan aku 2 hari dekat sana. Mean, 1 hari setengah lah jugak an. Aku nak buat dua day challenge tu.


Day 2 - Your favorite movie
Never Say Never 3D.

Day 3 - Your idea of the perfect first date
Nak pakai baju warna sama dengan pakwe. Patu bawak kamera sebab nak ambik gambar banyak2 dengan dia. Nak habiskan satu hari tu dengan di aje. Nak bahagiakan dia. (cool?)


Izzat. Tak payah lah buat aku sakit hati lagi wehh. Tak suke dohhh. Aku tahu lah. And. Umph. Whatever. Aku dah tak suke kau dah pun. Aku nak benci kau. Aku nak kau hilang dalam kamus hidup aku. LELAKI? Aku benci lelaki. Lelaki yang jenis tak bertanggungjawab macam kau. #Eh terasa ke? Night. Mwah.


Awsem yeh?

No comments: