Sunday, May 22, 2011

SUNSHINE SMILE CONTEST. :)


Assalamualaikum. Hai. Today I just want to share a video that i found at Youtube.com and a picture. hehehehhe. Take your time to watch that video. I just wanna type, i'm proud to be a muslim. Islam is beautiful. You should know it. k? ;)


Click to view.


Nak type melayu pulak. Harini aku nak masuk satu kontest ni, thanks kat kakYasmin sebab dah tag semua follower. Silent Readers pon sama kan? Hehehhehe. k.


Bawah ni aku copy paste;

Sunshine smile contest ini adalah contest SENYUMAN PALING CERIA. Apa yang anda perlu lakukan untuk join contest ini hanyalah baca dan ikut syarat-syarat yang tertera dibawah. Contest bermula pada 22 Mei 2011 dan tamat pada 1 Julai 2011. Keputusan akan diumumkan pada bulan July 2011

SYARAT-SYARAT PENYERTAAN

1. Sila follow kedua-dua penaja di link berikut:

http://mynameismyname-ashraf.blogspot.com/

http://aarrghitsme.blogspot.com/

2. Copy dan post entry ini di blog anda dan attach gambar (SATU GAMBAR SAHAJA. GAMBAR ANDA YANG SEDANG SENYUM) yang ingin dipertandingkan.

3. Senyuman mesti CERIA!! Ikhlas atau tak ikhlas belakang cerite..

4. Sediakan ENTRY khas contest ni dan link kan kepada saya di comment box entry ni:

http://mynameismyname-ashraf.blogspot.com/2011/05/sunshine-smile-contest-starts-now.html

5. AJAK minimum 3 orang rakan anda untuk join contest ni dan tag entry khas mereka di bawah gambar anda (kalau rakan follower sikit, boleh dikecualikan)

6. Untuk keselamatan jika blogger.com buat hal, sila link kan entry khas contest anda di:

http://www.facebook.com/pages/Sunshine-Smile-Contest/211819135518018?sk=wall

MUDAH KAN? HARAP TEPATI SYARAT DAN NANTIKAN PELUANG UNTUK MENANG =)



Gambar yang aku pertandingkan,



Sila klik untuk lebih jelas. :)

"Senyuman saya paling ceria sebab saya senyum dengan ikhlas dan saya senyum bukan kerana terpaksa. Saya pun suka senyum. Senyum tu kan sedekah. :)"


Saya tag;
Sape nak masuk? Masuklahhh.


Sebelum lupa, ni blog penganjur --> (ade dua orang) INI dan INI.


Day 14 - Who are you?
Saya adalah seorang budak perempuan yang sangat suka kan warna purple dan pink. Saya suka dslr, saya pun suka poladroid dan suka makan coklat banyak2. Saya sangat minat dekat Justin Bieber. Saya budak yang nak ambik UPSR tahun ni. Saya budak yang suka senyum tiap tiap hari. Saya budak yang benci bila saya sedih. Saya pun tak suka kalau saya tengah2 marah lepastu tiba2 saya menangis. Saya ade mama n abah yang penyayang dan sangat garang. Saya ade family and cousin yang best. Saya sayang family, cousin, kawan2, cikgu2 and sume orang.


Saya harap saya dapat menang kontest tu. Sebab hadiah dia POLADROID. Join lah kalau nak join, mari kita sama2 memeriahkan kontest ni. ;) Babai.

3 comments:

Ashraf Jalil said...

thanks join =D

Nada binti Badrul Hisham said...

Welcome. Kasi kita menang tau? Hehehehehhe.

Unknown said...

salam ziarah...

alif datang untuk melihat senyuman tuan blog...

http://bloggeralif.blogspot.com/2011/06/sunshine-smile-contest.html