Monday, May 2, 2011

Maaf. Aku terpaksa berundur. Mood aku tiada.

Assalamualaikum.
Maaf semua. Aku merajuk.

Aku merajuk. Kenapa? Aku terdelete semua gambar2 aku. Yang aku simpan dengan baik selama ni. Ni semua angkara tangan aku. Yang cuai, menekan itu dan ini. Kenapalah aku bodoh sangat? Mungkin. Ini balasan untuk aku.


Mungkin. Aku tidak mahu berblogging lagi. Buat masa terdekat. Ataupun mungkin. Sehinggalah UPSR dan PSRA aku tamat. Barulah aku mulakan hidup aku yang baru. Tiada apa yang menarik di dunia lama sosial ni.


Aku penat lah dengan sume ni. Dugaan demi dugaan. Ujian demi ujian. Ini semua disebabkan diri sendiri. Aku cuba. Jadi yang terbaik. Aku cuba. Perbaiki semua kesalahan aku. Aku cuba untuk tahan nafsu tak bukak Internet.


Aku cuba untuk belajar rajin rajin. Jadi murid yang pintar. Dapat 5A. Dapat banggakan mama dan abah. Biarlah. Benda yang lepas, biarlah lepas. Tidak ada apa yang perlu difikirkan lagi. Kosong. Buntu.


Doakan kejayaan aku. Di hari kelak. Semoga aku mendapat, apa yang diingankan. Aku sayang kalian. Tolong. Kali ni. Jangan rindu aku. Mungkin. Kita bertemu, di bulan 10 nanti. Dengan aku membawa berita gembira. Untuk dikongsikan bersama kalian. Dengan keputusan aku. 5A di tangan.


Aku masih berharap,
keajaiban itu terjadi,
supaya semua gambar itu,
tidaklah hilang,
hanya menyorok untuk membangkitkan semangat aku,
supaya aku berazam,
5A di tangan.


#selamattinggal

No comments: