Friday, May 20, 2011

Go get your own life.


Assalamualaikum. Atas tu gambar 3D yang berjaya aku buat. Thanks Faris ajar aku. Lain kali ajar lagi. Aku tak nak leter banyak sangat sebenarnya. Just nak cakap yang aku tak berapa puas hati kat kawan2 kelas aku. Tu je. Kang kalau aku cakap panjang2, masalah ni jadi besar. Kang meleret leret.


Kita sume dah besar, dah darjah 6. Sume ade akal and pale hotak sendiri. Sume boleh fikir mane baik n buruknyaa. Aku just nak mintak maaf bagi pihak perempuan kalau korang (budak laki 6Ali) ade benci or bengang or sakit hati or whatever dengan budak perempuan (6Ali).


Yeh. I can simply forgive people, but sorry i have a problem on trusting people.


Kite sume dah besar, periksa nak dekat. Aku nak mintak maaf dekat korang sume sebab dah buat korang sakit hati or pape je lah. Doakan aku dapat usaha elok2 untuk UPSR. CANON weh, CANON.


Azfar, wa nak mintak maaf. Wa tak berniat punn, wa nak jadi kawan lu lahh. Jangan marah wa.


Bye.

No comments: