Tuesday, May 31, 2011

Nada budak baik.

Assalamualaikum.


Hai korang. Kayyy, gambar aku tak omeyy cam korang punye. Hihihi. Tapi nak letak jugak dekat sini sebab nak berlagak ade gambo konon lawooo. Aku rasa cam nak cerita sume ape benda yang jadi dekat sekolah harini and hari sebelum sebelum niyy. Sebab aku sangat bosan dan mood aku rajin untuk tekan2 keyboard ni. (type)


Semalam dengan harini and sepanjang kelas tambahan untuk minggu cuti ni aku balik lambat. Pukul 5 or 6 camtu ahh. Ade best dan ade yang takk. Yang bestnya sebab ade kawan and gelak2 cam sial. Tadi kiteorang tak berhenti gelak. Sumpah, pecah perut. Jahat doh korang, tak pe. Beb, jangan ah cite kat sesape. WA TUMBUK kangg.


Umph . . . Ni bab cam ganas sikit. Sebab aku cam sakit hati dengan kau. Tapi aku tak nak pungg sakit hati dengan kau. Jangan ah bagi aku tak suke kau. Aku nak berbaik dengan sume wehh. Jangan ah cari gaduh. WEHHHHH. ;'< Dah. Tak nak lebih2, nty kau marah2 aku sume. Kau benci aku. Kau cakap aku sakitkan hati kau. Blablabla. Kan kan kannnnnnn? k


Tolong, jangan benci aku. Aku budak baik. Kalau korang baik dengan aku ann, aku seribu kali baik dengan korang. Kalau korang cam . . . aku pun cam . . . MESTI KAU DAH BENGANG GILA NGAN AKU N TAK PUAS HATI DENGAN AKU, aku tahu. Sorry ah weh. Aku tak boleh nak jadi perfect, aku manusia biasa jugakk. Aku rasa bersalah nak cakap ke tak nak cakap.


Aku takut nak cakap dengan kau dekat sekolah. Sebab aku takut aku sakitkan hati kau. Aku nak jujur boleh? Aku ..... tak pe ah. Aku tak nak hati sape sape sakit. Aku nak mintak maaf sangat sangat dekat kau. Mesti kau benci gila nak mampos dekat aku. YE YE YE YE YE YE. Aku salah.


Tapi, boleh ke kita jadi cam dulu? Kita gelak2 cam dulu. Aku takut, aku dah tak percayakan kau lagi. Bila dengan kau, aku jadi lain. Aku berpura pura. YE, aku jujur. Kau mesti sangat sakit hati dengan aku. Kau nak marah tengking maki aku? Silakan, aku tak kisah. BETUL


Aku nak menangis. Abang Zizan camane nihh.


Tears? I Don't Care, i love friend more than myself. actually


Bye readers. xx

4 comments:

dochi said...

org ganu mu ni ?

itu ape kena ngan abg zizang pulak ?

kehkeh .

Nada binti Badrul Hisham said...

Hek hek hek. Sebab kita suke bukak Youtube lepastuhh kita search ZIZAN RAJA LAWAK. Kita tengok video dia, mesti kita gelak. Dia buat kita gelak time sedih. Baik kan dia? :)

Iyzah Sofeea. said...

-.-'
:'(

Nada binti Badrul Hisham said...

pahal lu