Saturday, May 28, 2011

Ni nak marah ni. ;'(


Assalamualaikum. Harini aku nak marah. Dan aku nak cite yang aku seronok. Dan juga aku sedih. Mula2, kita cite pasal marah lepatu sedih dan seronok.


Marah.

Aku marah sebab sume orang dah up sebab dorang sume dapat tahu dari aku. Lepastu sesenang dorang je cakap yang orang lain copy ape yang dorang tahu. FAKK. Cecite sikit kau dapat tahu pasal tumblr and bla3 tu dari sape? Dari aku kan.


Seems like aku sangat perasan sebab sume orang dah tahu pasal tumblr. 'A know. Tapi sebelum ni kawan kawan aku tak pernah pun tahu pasal Tumblr. Aku pun tahu tumblr dari orang, tapi aku berterima kasih dekat dia sebab dah kenalkan aku dekat Tumblr. dan JB


Lepastu, sesuka hati kau je nak cakap tu idea kau. PLEASEEEEEEEEEEEEE!!! Jangan ah buat aku camni. Lepastu, sikit2 nak tulis ... Ade orang tu copy aku, aku tak suka lah dorang copy aku. Bukannya nak mintak izin. Heh.


Kat sini aku nak credit untuk orang yang dah aja aku banyak benda dengan secara tak sengaja, aku listkan yang aku ingat ye. :)

  1. Lisa.
  2. Yana.
  3. Yasmin Redzuan.
  4. Yasmin Nabila.
  5. Syada Fadlia.
  6. Miyyo Azman.
  7. Faris Najhan.
  8. Iffah Illina.
  9. Adlina.
  10. Aliza.
  11. Sarah Iman.
  12. Ain Fatihah.
  13. Ainur Najwa.
  14. Anis Syafira.
  15. Umar.

And others... Kepala otak aku ni mane boleh ingat sume. Aku nak cakap terima kasih sebab dah aja aku macam2. And untuk sape2 yang terasa tuhh .... AKU MEMANG NAK BAGI KORANG TERASA PUN.


#Izzah Sofia, ni lah menda yang aku nak cakap tadi. Soryy. kbye




Sedih.

Aku sedih sebab kena marah dengan cikgu Nornisah depan cikgu2 yang lain. ;'< (Yana, pinjam simbol kau) Cite dia camne? JANGAN GELAK. ;'<<<<<<<<<<<


Harini aku sampai sekolah lambat sebab aku bangun lambat harini and aku ni jenis yang lambat siap. Aku sampai sekolah pukul 9. Kelas start pukul 8.


Aku takut nak masuk kelas, lepastu aku menyorok dalam TANDAS selama satu jam. K, silalah gelak. AKU SEDIH K. Malu. ;'((((


Dah ah. Tak mo cakap lagi, nty lagi sedih sedih sedih sedih sedih sedih.



HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sebab harini aku jumpa dia. --. And, kiteorang dua buat bodoh je. Hahahha. Tah pape. Still, aku tak caye menda yang jadi kat Facebook uhh. Dia accept? Hahahha. Abih ah kecoh satu skolah.


BEB. WA TAK COUPLE PUN DENGAN DIA. Wa saje je buat relationship dekat Facebook. FAKK


Dah. Jangan tanya wa pasal menda kat Facebook tu lagi, wa tak couple pun. SINGLEEEE.



#Sila marah dan tengking maki hamun sume dekat wa sebab lu menci wa sebab wa dah kutuk2 lu orang dekat Marah tu. Buat lagi? Siapp.



##Tadi aku nampak kau. Kenapa kau duduk dekat situ? Kau sedih ke ...



Bye.

No comments: