Wednesday, May 18, 2011

Ade aku kesah?


Assalamualaikum. Hai. Aku nak mintak maaf dekat sume yang dah bace post aku yang sebelum ni. Dan orang yang aku cakap dalam post post yang sebelum ni jugakk. Aku dah tak nak perbesar besarkan hal ni dah. Tak de faedah dan aku tak dapat duit pun.


Weh. Aku dah tukar blog aku jadi warna merah and hitam. Cantik kannnnnnnnnnnnnnnnnnn? Ye aku tahu. Aku dah suka warna nihh. ;> And ni pun warna MU. Awsemmmmmmmmmmmm!!!!


Day 5 - What makes you different from everyone else?
I'm is me. There's only one me in this wide world.

Day 6 - A song to match your mood.
Kau Selamanya.

Day 7 - A photo of an animal you'd loveto keep as pet.


Day 8 - A picture of your favourite memory


Day 9 - Your current relationship, if single discuss how single life is.
Happy. :)

Day 10 - A photo of the item you last purchased.


K. Tu je untuk harini. Aku nak buat pengakuan jujur. Aku suke Umar. Tapi tu dulu. kbai.

No comments: