Sunday, July 10, 2011

Something to share.

Assalamualaikum. Aku fikir dua tiga kali jugak sebelum nak buat post ni, samada aku nak tekan PUBLISH POST atau tidak. Antara alasan aku kenapa aku buat entry macam ni ialah aku nak tarik lagi orang datang blog aku. Tengok lah, blog aku kosong even aku dah make-up macam ni pung. Aku aku mengaku yang blog aku simple. Fine, tak secantik korang. Yang dekat shoutbox pun sikit je yang datang, komen? Langsung tak dek.

Sekarang ni kan zaman bercinta, kan? Tak sah kalau tak dek status dekat Facebook tu Kita sayang dia seorang sahaja and blablabla yang ayat dia pun macam geli je nak baca sebab memang geli pun. LaGi2 KaLaU aDa YaNg TaIp MaCaM nI. Lagi lah geli aku nak baca, tak tipu. Lepastuh yang kalau tak pasal couple ni mesti tulis rindu dia, kenapa dia tak suka aku? Kenapa dia suka orang lain. Oh, geli. tapi aku pun sama je, puih

Oh lupa, kena cermin dulu sebelum nasihat orang.
Tapi sekurang kurangnya aku tak gedik macam kau.


Better we love someone who can love we back, means like your family cousins etc. They're love you but afraid to admit it. Just dont hope too much, because that too much can hurt you soo much.

Tadi kan kita baca dekat surat khabar pasal BERSIH 2.0 tu ha, kita pelik la kenapa dia buat menda ni? Kita tak paham tau, apa yang kita paham. Dia buat benda ni macam lagi nak membuka peluang kepada orang untuk buat rusuhan bersar-besaran. Lepastuh kita ada tengok video yang pakcik tu kena tendang. Ye awak, serious. Ada pakcik tu kena tendang dengan polis. Nauzubillah, kita tak nak kata apa2. #Tutup mulut. :\

Bagi kita BERSIH 2.0 ni pun macam menyusahkan aje sebab kena buat roadblock dekat macam2 tempat, kita nak pergi tusyen dekat sekolah pun dah lambat. Awak tahu kita stuck dalam jam nak pergi sekolah tu almost 1 hour. Ya Allah, betapa seksanya penatnya duduk dalam kereta. Panas buntut.

Peng'komen' terbanyak insyaAllah dapat giveaway, Haha.
Sekarang ni follower kita dah 99 orang. Terkezzut you.
-Nada-

4 comments:

Yusuf said...

weh, senarnye amende BERSIH 2.0 nih ??

p/s , kata nak wat bahasa inggeris o_O

Nada binti Badrul Hisham said...

I dont really know what is BERSIH 2.0

Entry sebelum ni english yang macam pft.

Anonymous said...

Ada sebab perhimpunan BERSIH 2.0 tu diadakan. Bukan saja-2. Tu tandanya rakyat dah bangun. Rakyat sekarang tak bodoh macam dulu. Tapi mmg byk implikasi lah :)

Nada binti Badrul Hisham said...

Ok, ok.. Nada rasa macam Nada tak patut sangat kot ambik tahu pasal BERSIH ni.