Tuesday, July 19, 2011

no words, peace

Assalamualaikum. Kita kan jealous bila tengok orang yang minat Justin Bieber. Kenapa? Sebab kita rindu time dulu2 yang bila kita suka sangat marah dekat sape2 yang cakap buruk pasal Justin Bieber konon pakwe kita lah kan. Betul ni, rindu sangat. Nak nangis, ahhh tidak. Ok mengada, tak nangis pun. Saja nak tambah feelin' terkezzut boboi.

Bila kita dah ada dslr nanti kan, kita teringin nak ambik gambar embun waktu pagi, bulan, matahari, laut, jalan raya.. kalau boleh nak buat slow shutter macam abang Shamin selalu buat. I dont know nak panggil dia panggil, abang? Ok whatever.

Harini kan mood kita tak menentu ow kat sekolah. Sekejap marah, sekap nangis, sekejap gelak. Semuanya sekejap lah, tak de yang lama pun. Ok, tak heran sangat pun lah sebab macam hari2 memang camtuh jeh. Lepastuh kan, macamana nak elakkan daripada online eh? Manada benda yang menarik tertarik kau memang da bomm pun dekat Facebook and others ni. Ya Allah, kuatnya syaitan yang kau datangkan dekat aku ni.

Girls and boys out there yang tak kenal siapa kita jangan sesenang je judge aw? Tak suke ah. Kita memang lah tak tinggi, kita pun tak hitam. Kita tak adalah pandai macam kawan2 kita yang lain. Kita tak ada lah bodoh. Alhamdulillah, sederhana. Kan bersederhana itu lebih baik? Kita memang nampak macam sombong. Tapi sebenarnya tidak pun. Ce tanya kengkawan kita, manada kita sombong. Ok, janganlah kau pi tanya musuh aku or orang yang tak suka aku memang la depa dok kata aku ni sombong nak mampuih. Terserah pada orang lah nak judge kita macamana, mulut manusia kan memang kita tak boleh tutup. Senyum je, lagi korang layan orang yang dok ejek korang tu lagi menjadi jadi perangai dorang.

No hate, No harm, No revenge.
Peace.



-Nada-

No comments: