Friday, July 1, 2011

Allah ade untuk awak, sentiasa.


Assalamualaikum. #inientryjiwang
Saya tak tahu la nak cerita pasal ape dekat entry ni. Tapi saya ni macam mengada - ngada. Cepat sangat terasa. Saya gedik, oh betul la kata Ain.. Saya memang gedik. malam ni saya jadi doktor cinta sekejap, ade abang ni tanya saya pasal macamana nak pujuk perempuan/tunang dia yang merajuk bla3. saya terharu sebab dia tanya saya dan saya mampu bagi pandangan saya yang tah pape. bila saya baca apa yang dia hantar, saya pulak yang rasa macam nak nangis. sabar k awak?


Abah kata saya ni cepat terasa/terguris hati kalau orang cakap buruk walaupun sikit pasal saya. contoh macam dia perli saya atau ape2. saya tak tipu. saya pun cepat sangat tersentuh kalau orang cakap apa2. kalau ade tazkirah pasal nangis2 ke or pasal motivasi mesti saya nangis.

Sekarang ni saya tengah tengok Imam Muda, awak saya rasa kan macam nak nangis dengar Imam Muda tu baca surah2 dalam Al-Qur'an. awak, saya rindu Rasulullah, saya rindu Allah.. SAYA NAK JUMPA ALLAH. :'>

Tadi pun masa Imam Muda kena bagi tazkirah tu pun saya macam nak nangis. Ya Allah, tersentuh. abah kata, kita kena bersyukur kalau Allah bagi kita hati yang lembut. Cikgu kata, Nada boleh buat yang terbaik untuk dapat 5A dan Mumtaz cuma Nada perlu usaha lebih dan jangan ade penyakit malas.

#Saya suka Imam Muda Nazri.


Tadi kan ma kata dengan saya: "Nada suka Domo yang suka kentut tu? Hahaha."
Pastu kita balas la balik: "Ye la ma ni."



2# kita nak dia pakai kain pelikat masa solat.
Assalamualaikum.

2 comments:

Nurizzati :) said...

Pakai kain pelekat. Cubelah. Macam akak :)

Nada binti Badrul Hisham said...

akak, bukan perempuan pakai kain batik ke? laki la pakai kain pelekat. :)