Wednesday, July 6, 2011

Ini tidak adil, tidak adil bagiku..

Assalamualaikum.


Dulu kan, kalau aku pandang kau aku buat lek buat peace je. Aku tak de perasaan ape2 pun dekat kau. Alah, kau sama je macam lelaki lain. Nakal, tapi lelaki kan memang nakal. Tak nakal tak sah. Macam budak laki gelas gua, nakal2 pun pandai. Tengok muka memang muka orang bodoh, tapi keputusan periksa meletopszz.

Aku tak ingat bila tapi tahun ni, aku tiba2 suka dekat kau. Pantang aku kalau nampak mata2 pandang kau. Haha. Angin mana tah aku tak tahu, tiba2 cerita dah sebar kata aku suka kau. Phew, cantik suke lettew? TAKKKKK. Boleh lah, Haha. Panasss.

Dan benda yang tidak enak mula kedengaran. Weh, ade orang suka dia. Kau tak cemburu ke Nada? Bohong kalau aku kata tidak. Aku tahu dia hensem sebab tu ramai orang suka dia noktah

Kalau diikutkan, aku tak berapa kisah sangat pun. Tapi kalau dah melampau tahap hak tuih tak tahu nak kata apa lagi, sapa tak marah? Memang bukan aku couple dengan dia pun dan aku tak nak pun couple. Euwww. Tapi rimas lah kalau ada orang suka dia lepas kita suka dia.

Sis, Bro wa tak maksudkan sapa2 dan jangan mengada ngada nak terasa lepastu merajuk bagai dengan wa buat2 tak layan. Lepak chill rilek lah, kans? Wa just cakap bagi pandangan wa. Watlek Watpeace bro.

Sekarang aku dah balik lewat sebab tusyen petang. Ma suruh tusyen sebab UPSR and PSRA nak dekat da.
  • Pertengahan bulan Julai ni ada Setara 3.
  • Akhir bulan Julai ada PPG, insyaAllah.
  • Bulan lapan Gerak gempur.
  • Pertengahan bulan Lapan ada Percubaan, rasanya.
  • Bulan September UPSR, selang seminggu PSRA.
Start dari harini, UPSR 69 hari lagi and PSRA 72 rasanya. Lupa lah kakak. Jadi kesimpulannya di sini? Saya, Nada Badrul Hisham masih agak malas untuk mengulangkaji pelajaran walaupun saya memang tak nak ulangkaji sebab saya tengah cuba untuk menjawab soalan2 peperiksaan yang lepas2 sahaja. Sekian, terima kasih.
Selingan
Kawan baik kita yang kita sayangzs muah,
  • Nurul Izzah Huda.
  • Aqila Solihin.
  • Nur Samihah.
  • Ain Munirah.
  • Anis Adibah.
Top 5, eh awak tak ade ke? Alaaa, jangan la merajuk. Sekeh kepala tak mo kawan baru tahuk. Kita sayang semua kawan kita ah, tapi mereka yang kat atas lebih sikit dari kawan2 kita. Tak mo terasa nanti kita merajuk. Ok? Great.
Semua nama kat atas tu gila2 je perangai depa kecuali Samihah and Ain. Haha. Tapi depa the bestzs bro, hik. Dan nama2 kat atas tu lah yang banyak tahuk rahsia Nada bla3 sume dorang tahu ah. Ok, tak sume.
Yang paling ai rapat you, Izzah Huda, Anis and Samihah. Sebab selalu rehat dengan depa. Ain pun sama, dalam kelas duduk sebelah dia. Bestzs. Aqila jumpa time petang and tusyen Sabtu. Tapi kami satu kepala. Jangan jelezszz ye? Hoho.
4# Kita tak nak awak hisap rokok.
Assalamualaikum.

14 comments:

Izzahuda said...

FIRST. :) hahahaha. Samihah dgn Ain dua dua alim.

Nada binti Badrul Hisham said...

Kau memang sentiasa first la makwe, EUWWWW. Alim2 pun gila. Haha.

Adwa Adwan said...

waaaaaah, comelnya benda tu!

Unknown said...

holaa ! gudluck utk upsr n psra ehh ? akk dlu psra almost mumtaz. hikhik . :)

Nada binti Badrul Hisham said...

Nurul Hanisah: Memang comel pun kannn? Hiks, bawah tu Nada and pakwe. Haha.

Amoi MiyaSya: InsyaAllah, terima kasih ye kak. Alhamdulillah, akak dah cuba buat yang terbaik kan? :)

Aqila Solihin said...

Thanks! Happy

Nada binti Badrul Hisham said...

Welcome Qila, Haha.

Adwa Adwan said...

Alalah. pakwe. Hihiks

Nada binti Badrul Hisham said...

omey kan? Haha.

Adwa Adwan said...

Comel, macam Nada woooo

Nada binti Badrul Hisham said...

Sweet giteww, Haha.
Kak, nape tak boleh nak tekan dekat profile akak? Dah lah Nada tak hafal link blog akak. Nanti bukak2 banyak miss post.

Adwa Adwan said...

tak banyak miss pun. akak tak update lagi. taktau lah kenape. nanti akak link url kat shoutbox jelah eh.

Nada binti Badrul Hisham said...

Ok, thank.

Nada binti Badrul Hisham said...

Ok, thank.