Friday, July 8, 2011

Dont change.

Just be who are you now. The way you treat me, the way you look at me. The way you smile at me, that smile.. only heaven can make. mwehe

Theres no descriptions to say how much I love you, and jyeah like seriously im talking about love? wtf, tak patut. jyeah i know.

suka sayang cinta pun ada hadnya jugak dan saya tahu itu. dan sebab awak jugak lah saya kadang2 tak boleh nak tumpukan perhatian dalam kelas. oh tolonglah jangan, seronok sangat bila tak sama kelas dengan kau sebab tak de sape aku nak pandang. bila kelas dengan kau macam orang gila, kau gelak pun dah cukup buat aku gelak. you rock my world

please dont change who you are, i want you like this always. just please dont change the way you treat me well. you act like nothing happen although y'know that i'd love you. Haha, cool yeah?

but theres someone who ruined everything, damn.

tadikan aku dengar kau gelak gila2, sakit perut aku dengar kau gelak. Haha, comel je. kfine aku perasan whatever. da senyap ah aku saje je cakap tak payah ah nak cakap lebih2. suka hati ah nak kata ape pun, kita suka dia. ok geli. bye



You cool like diz bro, treat me well.
I likes you too much.

5# please be someone who can take care good of me.
Assalamualaikum.

No comments: