Saturday, July 30, 2011

#2 Harimau Malaya, HITAM KUNING HITAM KUNING!!

Assalamualaikum. Ade aku kesah kalau S'Pore menang? Ade aku kesah pulak lah kan. GO DIE S'PORE. Bab dok berlakon memey mu lah terhebakk. Teruskan begitu ey? Although aku tak tgk pun bola tu. Dah boleh imagine ok camana S'Pore lawan M'sia. Seri kan? Lepastuh campur markah yg haritu S'pore menang. Ok fine,

#Ade aku kesah?

Memang semua mengharap M'sia mng. Tapi dah tak de rezeki nak buat macamana. Abang Safee Sali, ade hikmah tu. Tak mo sedih2, buat muka comel je. Nanti kita sedih ah. Stay cute like always. Ok maksud kita hensem. HIKHIKHIKHIK. Ya Allah gedikzzzsssnya

Boleh tekan sini untuk baca yg part one punya.

Aku tak tgk M'sia lawan S'Pore sbb pegi PPG. Tahu kan? Dah bgtau dkt post sebelum ni. Btw, thanks ah dkt semua yg rindu Nada, cewwwaaah. Ni nak syg korang lebih2 ni. Kalau boleh memey la nak ngadap laptop doplohpatjam tapi apakan daya, periksa tengah merangkak dtg dkt aku ni ha. Raya nanti tak tahu la aman ke idok.

"Nada belajar rajin2 tau? Kalau dapat 5A mama bg dslr."

Itu antara reason yg menguatkan lagi aku untuk belajar. Lagipun aku kan baru je balik dr program motivasi (lah konon), jadi kena insaf. Ok, motivasi kalini memey best ah!! Tabik skit dekat Abang Li kita. Terima kasih ye, toce2.

Abang hensem, #foreverloveyou

-Nada-

4 comments:

fz said...

jap jap...saya konfius...ni tumblr ke blogspot? @.@

Nada binti Badrul Hisham said...

Mesti la blogspot, Hihi.

fz said...

haha..button follow n dashboard kat atas tu mcm tumblr :)

Nada binti Badrul Hisham said...

Oh, sebab pakai code yang follow and dashboard tumblr punya. :)