Wednesday, July 27, 2011

Kedatangan mu aku nanti..

Assalamualaikum warahmatullahi wabarokaaaaaaaaaaaaatuhh. Harini kita nak buat entry yang comel. Ok, comel tak? Haha. Sebenarnya tak lawak pun. Dan tak de menda pun yang nak digelakkan. Esok kita ada ppg dkt sekolah. What? Hari khamis. Yes, hari khamis. -.-

Awak, happy 2 months.
Even kau tak pernah nak se-sweet macam yang lain, aku tak kisah pun. Dapat tgk muka kau hari2 pun da cukup. Dpt tgk kau gelak dgn kawan2 kau pun dah cukup. syok sendiri

Nama di sensored kan, atas sebab2 yang tertentu. Maap ya. Comel kan kiteorang? Alolo, cakap la comel. Haha. Gedik je, mana boleh couple siot. Hello, ai tak couple la. Serik ok, SERIK. Kan haram. Sape rindu dekat kita? Comelnya la korang rindu. Eh jap, lama sangat ke aku tak update blog ni? Tak lama mana pun kan, cuma perasan bajet hot je nak update konon la kan.

Untuk manusia yang saya sayang selepas Allah, Nabi Muhammad, keluarga dan saudara saya; Stay cute like always. Kalau ada jodoh kita tunggu besar nanti. (Ok, ayat yang sangat menyampah.) Kalau bukan rezeki aku dengan kau, memang tak dek lah kan. Kot2 lah aku kawin dengan orang lain, kau pun sama. We, perjalanan kita berdua jauh lagi kan? Dah pikir sampai kawin, kemain jauh. Satu je kau kena ingat sampai bila2, tak kira la aku pernah benci kau satu hari nanti.. kau pernah ada dalam hati aku satu masa dulu. cewwwwaah

Countdown; 4 hari lagi puasa.
Alhamdulillah. Tak sabarnya, nak bangun sahur pagi2 lepastu mandi. pergi sekolah semua mulut kering, tak ramai yang mencarut, orang pakai tutup aurat, jaga pergaulan.. MasyaAllah. Penghulu segala bulan ya Allah. :'>

Salam sayang dari saya yang comel, Nada.


SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN YANG TAK LAMA LAGI NAK DATANG,
JANGAN INGAT NAK RAYA JE. LEPAS RAYA TERUS UPSR KAWAN2.
Bye.

4 comments:

Adwa Adwan said...

Lamalah. Naik boring tau, tak tau nak baca blog sape.

dochi said...

xsabar nak puasa .


woih budak kecik , jangan nak suka2 .
belajar dulu .

hahaaaaa!

Pyka Rahmat said...

kekallah selamanya k? hihi selamat berpuasa :)

Nada binti Badrul Hisham said...

Hanisah: Nanti kak hari2 Nada update blog. Amacam? :p

Dochi: Ok, sep sikit. Memanh tak sabo nak puasa pungg.

Ok, kita belajar rajin2. Ty!

Pyka: InsyaAllah. Selamat Berpuasa. :)