Friday, April 29, 2011

Dua kali jejak kaki ke Pesta Buku PWTC.



Assalamualaikum.
Hari ni hari kedua aku jejak kaki kat Pesta Buku tu.


Act aku datang sini nak beli buku novel dekat Ana Solehah punya booth. Yang dekat2 dengan situ lahh. Yang buku PTSOne punye. Last2 beli buku kat Gempak Starz je. (aku tak tahu eja betul ke tidak) Ni UAZ punya pasal lah niyy. Berjangkittttt. ;O


Aku tanya UAZ ade nak pesan pape tak. Sebab aku nak pegi pesta buku niyy. Kot2 lah kann. Dia cakap nak mintak tolong belikan buku USER yang dikarang oleh ZINT. Eh? Patu aku carikk dekat 10 minit jugak. Padahal kedai dia kat Main Entrance. Kwajanggggggggggggggggggg!!


Bila dah jumpa buku UAZ. Aku tick lah dekat kertas tuhh. Eh eh. Banyak pulak lah kan komik yang best2 kat situ. Dah alang2 datang sini. Apa salahnya kalau aku beli sekali kan? Aku pun syok lah tick tick tick dan tick. Tak sedar pun apa yang aku tick. Hambekk kau. Pergi kaunter. RM58.00 Beli 9 buah komik SAHAJA!! Aku terkejut 10 saat dekat situ. Patu bayar dan blahh. Ni sebab berjangkit dengan UAZ lah ni.


Der. Buku kau tak payah bayar. Aku baik hati lah kann. Kau tak payah mengada nak bayar. Dah aku berbaik hati niyy, bersyukur lah yeee. F.O.C. ;)


AKU JANJI GAMBAR PWTC YANG HARI NI DENGAN SEMALAM PUNYA AKU LETAK NEXT POST. ;)


I just need somebody to love~
Yeh. Yeh. Yeh. I found you bebeh.

1 comment:

Anonymous said...

[url=http://howtobuyclomidwithoutprescription.com] Clomid[/url]

http://howtobuyclomidwithoutprescription.com


order Clomid online