Monday, April 18, 2011

Ramai yang kena Bieber Fever, aku pun. *winkwink


Assalamualaikum.
Gambar pendahuluan sebagai pencuci mata.
Teka teka? Tak payah pun. Errrr.


Alah.. Korang mesti kenal punye tu sape kan. Tipu lah kalaw tak kenal. Ececeh. Ngaku cepat. Ok. Sebenarnya aku nak cerita pasal ape yang jadi whole minggu niyy, tapi macam dah lupe. teruk kannnn. Hari niyy aku pergi tusyen sabtu. Macam biasalah kan. Best. Oyehhh. Yang bestnya bukan belajar. *agak lah. Best after dah lepas kelas tuww. Boleh loncat2, ambik gambar and pakai baju bebas. Sebab tu lah best. Kalaw hari sekolah tak boleh nak bawak kamera. Bosan kannnnn?


Macam yang semua orang tahu. Khamis, 21st April Justin Bieber future-husband ai datang Malaysia. Nipu lah kan siapa yang tak tahu. Kalaw yang duduk dalam gua ke hutan ke tak payah cakap lahh. Beb. Satu dunia tahu kot pasal Justin Bieber future-husband ai datang Malaysia. Oh yehhh. Dengar cerita lah kan lepas niyy dia pergi Indonesia. EEEE. Indonesia tak best. Ape yang best shoppin' aje lah. Justin Bieber future-husband ai mesti suke shoppin' dengan Selena Gomez eww eww kat Indon. Barang pun murah and Justin Bieber future-husband ai kan kaye dan banyak duit.


Dengar cerita dan khabar berita blablabla dari blog semua,
Setiap kali Justin Bieber future-husband ai buat World Tour dia akan nyanyi lagu One Less Lonely Girl dan akan bawak satu girl naik atas pentas untuk bagi bunga (dan perempuan tu pun pengsan, tidur tak lena, makan ingat JB semua). Bapak best kot. Kalaw aku. Pehh. Nangis2 dah beb. Yang perempuan dorang bawak naik atas pentas ni tak nangis pulak lah kan. ke dia dah biasa jumpa Justin Bieber future-husband ai tuww? Musykill betul lah.


Ni video dia;


Dan dengar cerita dari blog jugak lah kan. Perempuan yang naik atas pentas tuww anak kepada orang yang managekan konsert Bieber niyy. Memang bertuah lah kan kan kan kan kan kan. Beb. Sape yang tak jealous. Maksud aku. Beliebers perempuan mana yang tak jealous lah kan. Memang tiu lah kan. Kalaw kaw yang kena naik atas pentas amacam? Menangis nangis kaw atas tuwww, tak tidur empat puloh tahun.


Sekarang niyy aku tengah tengok life AF9. Syok habisss. Ojy tu kan, kritik dia nak pedas aje. Straight To The Point. Tak berlapik beb. Sian dorang yang kena kritik uhh. Aku paling macam tak boleh terima hakikat bila dia kritik Aida. Pape je lah kan. Tapi kurengg sikit lah Aida minggu niyy. Yang patut gugur kan, aku rasa Miza n Nera. Yang patut masuk adik Aida tuww. Ape tah nama dia. Yeh. ERULLL!!! Peh. Superb beb. Aku suke ERUL. Muah muah cium pipi kanan pipi kiri. >.<


Itu aje kot. Kalaw aku macam rajin, nty aku update lagi. Ok? Deal with it.
Eh eh jap. Aku rasa kan kan kan kan, ramai tiru aku. Eh. Aku pun tiru orang. BUT! Aku mintak izin. :'( Yang 'wwww' tu aku tiru kakTyah. Aku dah mintak izin. KakTyah tak kisah. K? Kayy. Korangggg! Credit lah kalaw ye pun. Oh. Untuk kawan2 aku yang pakai 'wwww' tuww, aku agak panas ah jugak. Tapi kalaw pk2 balik, tu ayat kakTyah. Aku yang kenalkan. pape je lah.

EH, DIA HENSEM.

No comments: