Sunday, April 3, 2011

Program Permata Gemilang.




Assalamualaikum yu uouls.
Sekarang saya, Nada. Akan cerita About PPG. Enjoy~
Before that, Thanks untuk girlfriend ai Izzah Huda untuk post ni. >INI<


1st April 2011
Macam biasa, sekolah. Tapi hari Jumaat tuww aku datang lambat sebab aku bangun lambat. And aku naik kereta hari Jumaat tuww. Sampai sampai sekolah, macam biasa Perhimpunan SEMI. Yang paling tak boleh blah, Haziq bagi tazkirah. Hahahahahhahahahahahhahaha. Aku nak je gelak kuwat kuwat. Macam kelakar doh dia bagi tazkirah. BENCI HAZIQ!!!

Petang...
Aku keluwar kelas lambat and turun lambat. Masa tuww aku n Jannah tunggu Izzah, Samihah and Anis depan kelas. Then kiteorang choww dari situwww. Turun turun bawah dorang pegi usha pakwe masing masing. Aku? Pakwe aku busy. Aku pergi naik bas then cakap dekat pakcik bas yang aku tak naik bas petang tuww. Then aku jumpa Najmudin bagi, bagi surat dekat dia patu aku blahh.

Lepastu Ust. Farid kot, kalaw tak silap buwat pengumuman suruh daftar nama. Aku n Jannah pergi kelas 1 Abu Bakar daftar nama. Lepastu kiteorang gerak pegi cari Izzah Huda, Samihah and Anis. Lepastu naik atas form1 letak beg baju. Naik naik atas tuwwww, form1 bikin guwa panassss sajaaa.

Kelas tak kemas. Meja tak susun. Kelas tak sapu. KFINE. Thanks ah jugak sebab dah sudi sapu semuwe blablabla. Dalam setengah jam jugak ah tunggu. Lepastu tengah tunggu tuww budak laki azan. Kiteorang semuwe lepak je. Malas nak turun. Then kakak2 form1 dah siap kemas kelas kiteorang masuk.

Patu Jannah, Maisarah and Batrisyia pergi rumah Siti. Then aku n geng geng aku lepak lepak. Sebelum Jannah pegi uhh. Aku ngan Izzah Huda and Samihah tengah lepak dalam form1. Jannah tiba2 datang jerit, "WEH, KAK AISYAH DATANGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!". Kiteorang semuwe kluwar kelas serbu kakAisyah. Aku lah paling excited. hahahha, macam tahpape -.- Oh, Izzah Sofia tak ade g ambik IC.



Petang (6.30)...
Aku n geng jalan jalan ngan kak Aisyah. Patu masa turun ikut tangga laki SEMI (dekat dengan dapur kantin), lalu kat situww ade Faris and Haziq. blablabla. Patu masa nak turun tuww Haziq panggil aku sebab dia nak marah aku. K, aku rasa yang muslim tu kaww. Kan? Ye ah. Kaw panggil aku sebab kaw nak marah pasal cikgu yang aku post harituww kan? KFINE.

Aku dah sah sah ah cuwak gila babengg innalillah nak jumpa Haziq tuww. Beb. Dia form3 kott. Aku? Darjah enam je weh. Dia siap cakap, "SINI KAW, AKU NAK BELASAH KAW. KENAPA KAW KUTUK KUTUK CIKGU ********" Aku blah je dari situww. Tengah lepak lepak dekat dengan tandas (tandas baru dekat dengan koperasi) tuww, Izzah Sofia panggil aku. Dia jerit, "WEH! SINI AH. ADE KAK DAYANA" Aku jerit balik "TAK PE AH, AKU LEPAK SINI JE. KAW PEGI AH." Dia balas. "K."

Lama lepastuww dorang datang and aku gerak dengan dorang. Lalu je depan kantin. Aku nampak izzat. Aku tak kisah ah kalaw aku nampak izzat. Bukan maknanya tak kisah. But, nampak dia. Tak datangkan masalah pun. Tapi masa tuww dia dengan..... Kaw tanye ah dia sendiri. Dia dengan sape petang tuww. Aku tak jealous k!!!!!!! Tak nak jealous. Nty dia marah. But masa tuww dia dengan orang yang aku tak sangka. Dengan ustaz. Dengan tot dan tot. KENAPA EH? umph...

Malam...
Mandi. Makan. Solat.
Dalam suraw aku n Izzah capture-ing picture. Gossips. Sharing secrets. And others.



Lepastuwww. Ade ceramah motivasi. Gempak weh ceramah dia. Aku suke cikgu Saleha tuwww. SPORTING bhaii. Lepas habis ceramah motivasi. Semuwe orang gerak pegi kantin, and have a supper. Makan malam k? Hahaha. Patu masuk bilik...tidur!!! K. Semuwe orang akan tawu yang kiteowwang memang tidur lambat. Aku tidur pukul 12;13 macam tu ahh. Awal jugak k. Sebab kawan kawan aku yang tidur bilik form2 tidur kol 2.



2nd April 2011
Sepatutnya pagi tuww ade QiamMullail. Tapi sebab lelaki ataw ustaz tak bangun or bangun lewat. Tak ade. YEAY! Yang girl pulakk menggelabah gila. Takut bangun lambat lah blablabla. Jannah paling tak boleh blahh. Dia kan selalu bangun awal. Lepatu. Orang tengah syok syok tidur. Kejap dia bukak lampu, tutup lampu. Setiap setengah jam. Hahahahah. Tak boleh blah. :p

Pagi...
Mandi. Kemas beg. Makan.
Lepas makan ade macam macam kelas. And macam macam gambar aku ambik.

Petang...
Dah habis kelas semuwe. Aku chow. Patu balik.



Aku sebenarnya malas ah nak update. Ni pun rajin sekejap je. Kalaw nak tengok full gambar. Pegi bukak Facebook akuww. Tengok dekat album Power Puff Girls.

Ituww jewww kowwwwwt. Kbai.

HATI DAN PERASAAN AKU,
BUKAN BOLEH DIBUAT MAIN.

No comments: