Friday, April 8, 2011

Minggu yang malang. Ape jadi? Next post.

Assalamualaikum.
Hai korang. :) Rinduww aku tak? Tak? Tampo nak. Kan aku dah suruh kaw orang rinduww aku. kfine!


Minggu ni minggu yang sangat malang. Takdir aku. Nak buwat macamane? Nty next post kot aku citerr. Macam malas lah pulak lah kan lah kan lah kan lah kan. kstop. Sebab banyak sangat benda jadi. Yang tak bestnye kan weh, banyak benda yang buruk dan menyakitkan hati yang jadi dari benda yang menggembirakan hati aku. Sakit hati kot. Ok, bukan kot. Memang ye. Boleh mencarut tak? k.tak. bye.


Hari niyy Izah Huda tidur rumah aku. Seronok beb. Nty ah aku cite. Banyaks gilos bendos jadis. (Banyak gila benda jadi) Yang buruk. Yang ok. Gelak gilos nak mati beb duduk dengan Iza. Kaw nak bukti tak yang Izah Huda datang rumah aku? Jeng jeng jeng...(bunyi drum)....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Bukti;
Pecah perut doh duduk ngan minah sorang ni. Naik gila kutu miang semuwe ah duduk ngan dia ni. Tak boleh nak duduk diam. Ade je benda yang dia nak gelakkan. Tak paham doh. -..-


Awsem girlfriend;.


Bagi aku rilek kejap je. Jap je weh. Aku baran tak lama. (kot)
Aku rilek? Kejap je. Kasi aku masa sikit je doh. Untuk aku biasakan dengan keadaan yang camni.
Kejap je k? Kalaw kaw paham aku, tolong aku please. ;)

SEMUWE BERUBAH.
DENGAN KEHENDAK-NYA.

No comments: