Monday, April 25, 2011

stay strong, you can




Assalamualaikum.
Hai semua. Rindu aku tak? Hahaha.


Sekarang aku dah tukar dan touch-up sikit blog aku niyy. Aku mula mula nak buat tema bokeh ala ala New York City. Tapi tak reti. Yang background tu jangan tanye kenapa aku buat. Ok. First sebab gambar Izzat. Second aku nak matchingkan dengan tema blog aku yang warna merah. Gamba ni je yang paling kecik. Yang lain aku nak upload tak boleh, besar sangat. Hihihi.


Aku pun senanye nak buat blog ni tema dia merah hitam. Tapi macam tak jadi punn. Header? Buruk dehh. Aku tak reti nak edit header. Gambar pun ciplakk dari Google je. Bila upload gambar pecah. Tak suke!!!!!!!! EEEE. Nty mesti korang nak ejek kan sebab aku buat background tu. (jangan lah ejek, tak suke)



Aku dah tak berapa nak suka lah kan dekat kelas aku. 6 Ali. Perangai murid murid didalamnya amatlah teruk. Dah berapa banyak cikgu dah menangis sebab perangai kami semua. Terutamanya budak lelaki. Ok. Kita tak boleh nak salahkan sape sape. Semua orang bersalah sebab tak dengar cakap. Aku takut je weh tak dapat 5A. Dah lah solat linttang pukang. Tak dengar cakap cikgu blablabla. CIKGU, SAYA MINTAK MAAF. :'(


Hari niyy ai nak kongsi dengan youlssss ciri ciri lelaki yang ai suke and kalaw boleh ai nak suamy ai macam ciri ciri lelaki di bawah.





  • Lebih tinggi dari aku. Kalaw boleh aku nak sama tinggi dengan bahu dia.
  • Caring tentang aku. Tak kira lah time aku sakit ke hape ke. Sanggup layan aku time sakit.
  • Loving. Selalu text cakap I LOVE YOU and he meant it. Selalu text cakap GOOD MORNING SAYANG, dekat aku pagi pagi.
  • Selalu belanja aku makan, shopping, wayang, baju semua semua lahh. Hahahaha.
  • Kaya dan tak bongkak. Tak sombong.
  • Sweet.
  • Layan aku macam aku ni adik dia.
  • Baik dan sangat penyabar sebab aku ni panas baran.
  • Tak layan perempuan lain sebab dia tahu dia dah ade makwe.
  • Hensem dan tak ramai peminat ataw kalaw boleh tak ade langsung peminat. (nty ai jeles)
  • Memahami perasaan aku, selalu ada tyme aku perlukan dia.
  • Akan pujuk aku bila aku merajuk. (aku suka lelaki pujuk akuu. :>)
  • Selalu senyum dekat aku and berusaha buat aku gelak tyme aku tak ade mood langsung.
  • Paham aku. Lagi lagi kalaw aku tengah moody dan marahh.
  • Senyap bila aku menangis.
  • Sanggup text dengan aku sampai pagi dan tak tidur tyme text dengan aku.
  • Selalu ajak aku keluar jalan jalan dengan dia.
  • Selalu bela aku kalaw dia tahu aku betul.
  • Tak buat aku menangis dan sakit hati. (paling penting)
  • Akan selalu mintak maaf dekat aku kalaw dia buat salah.

Hahaha. Melampaw tak? Banyak lagi k. ;p Cukup lah yang tu je. Tu pun aku tak tahu lah ade ke tak lelaki macam tu sekarang. Bak kata gambar yang aku jumpa kat tumblr, lelaki yang baik adalah endangered species. Betul lah kot aku eja.


Masa aku dekat sekolah and dekat rumah tengah tengok tv. Aku punye idea bukan main berbukit bukaw bergunung ganang idea nak update nyee. Tapi bila sampai depan laptop/komputer, idea tu lesap macam tu je. Tah pape ahhh!! Lepastu kan, bila aku dapat bukak internet kan, kerja sekolah mesti aku dah tak pandang. Tak suke lah macam niyy. Aku nak dapat 5A. Betul! Aku dah ada azam.


Aku akan buktikan dekat mama n abah, duit yang mama n abah dah keluarkan untuk aku semuanya tak sia sia. Aku nak buktikan denga kejayaan aku. Aku nak banggakan mama n abahh. Aku nak ikut jejak abang n kakak aku. Tapi, aku tak nak sekolah dekat sekolah asrama. Aku tak suke. Kalaw boleh lah kan. Aku nak sekolah dekat Convent. KL. Agak agak ok tak sekolah tuw?



MINTAK MAAF,
AKU TAK SUKA LAH KAW TIRU AKU.
kaw buat mood aku rosak.

No comments: