Sunday, April 17, 2011

#neversaynever


Assalamualaikum.
Saya sangat excited nak cerita dekat awak semua niyy.
Tengok. Sampai saya cakap 'saya' 'awak' dengan awak semua.
Bertapa excitednya saya.


Ok. Dah. Aku dah tak nak pakai saya dah. Tu introduction aje. Hariniyy. Saya, Nada sangatlah rajin nak cerita balik. Sebabkan excited sangat ni tau. Sebelum movie tu start, berdebar debar. dup dap dup dap. Tak tahu kenapa. Serious niyy.



Beb. Nak cite niyy. Nak beli tiket tu beratur punyalah panjang. Lepastu, aku tengok dekat tv yang dia ade tulis cerita apa yang ada hari niyy dekat bahagian kaunter tuw. Lepastuh, aku nampak cerita Never Say Never 3D ni nak dekat sold out. Aku rasa macam kecewa sangat time tuw. Sumpah. Aku rasa nak nangis merayu rayu je dekat kakak kaunter tu kalaw tiket habis. dup dap dup dap

Kakak Kaunter: "Selamat Datang ke Alamanda Putrajaya. Ye, dik nak tengok cerita ape?"
Kakak Sedare aku: "Never Say Never yang Justin Bieber tuw."
Kakak Kaunter: "Berapa orang?"
Aku: "Dua kak."
Kakak Kaunter: "*click click click"
Aku: "Er..Ade tak?"
Kakak Kaunter: "Nasib baik. Ade. Seat 14 & 15 B. (bahagian atas) *sambil tunjuk2 kat screen komputer tuw. Yang ni je ada. Kalaw nak, dekat bahagian bawah sekali."
Aku: "*tarik nafas lega. Aku cakap sorang sorang. peh, full beb. Nasib baik aku awal. (padahal lambat)"



Patu kiteorang blah dari situw. Atas ni gambar aku lepas beli tiket. Dengan muka tak malunya, aku bergambar dekat situ. Dah ah semua orang yang ada dekat situ tengok aku. Aku cakap dekat kakak sedara aku, "Cepat lah sikit, semua orang tengok. -.-" Aku rasa lah kan, Justin Bieber lagi tinggi kot. Gambar ni pun aku jengket. Er.

Lepastu aku pergi beratur nak beli popcorn (line panjang gila). Dalam setengah jam baru dapat beli semua. Lepastu pintu pun dah bukak. Aku n kakak sedara aku (aku gila babeng excited bisik bisik dekat kakak sedara aku, kita nak pergi tengok Justin Bieber kan? EXCITEDD NIYYYY!!!!) Dia pandang aku pelik je. Ok lah. Nak jujur. Ni first time aku tengok 3D. Kakak sedara aku kata, kalaw cerita Pirates Of Carribien tu keluar lepas periksa, dia nak ajak aku. hahaha. 3D beb.

Aku dengan lajunya lari naik ascelator. Lembap kot ascelator tu. So aku jalan cepat cepat. Aku cari bilik nombor 5. Aku pandang belakang, mane kakak sedara aku? Lahh, ascelator pun tak naik lagi. Shesh. (excited beb. k. poyo)

Lepastu sebelum masuk dia pagi speck 3D tu. First time kot tengok. *jakun 2 minit. Lepastu aku masuk. Aku duduk. Aku senyum dekat kakak sedara aku. Aku tutup mulut. Aku jerit, JUSTIN BIEBERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!! Semua orang pandang aku. Nasib baik tak ramai lagi, sebab kiteorang antara yang pertama. Dan nasib baik jugak lah kebanyakannya perempuan, lelaki dalam 2, 3 lah jugak. Malu!!!!!


excited kan aku?

Ni guwa nak citer niyy. Dalam wayang tuw before start jantung guwa bergerak laju. Guwa tak tau lah pulak lah kan kenapa. Excited kot. Ok. Dari tadi aku cakap aku excited. Korang pun dah tawu kan. K. Bila citer tu start aku cool je. Memang lah sangat cool sebab air cond dia kuat sangat. Menggigil. Sebelum start, aku melantak popcorn dengan Air Milo yang kiteorang beli tadi. Lepastu iklan yang sangat banyak. Blablabla. Then start.....

First2 aku tak ade feeling pape pun. Dalam wayang tu, bila dah pertengahan macam tu, aku nangis. Jujur ni. Aku tak tahu nape. Aku nangis. Tak boleh berhenti. Bila berhenti. Dalam 2 minit, nangis balik. Bila ada lagu Justin Bieber yang dia buat dekat konsert tuww, aku nanyai sekuat hati. Sebab orang tak dengar, sound dia kan kuat. Aku puas. Aku seronok duduk dalam tu. Rasa tenang je tengok Justin. :') SERIOUSLY.

Dalam wayang aku sempat tangkap gambar, hihihi. Gambar pakwe ai Justin tu. Nak tengok? Tak cantik sangat. Kualiti tak berapa nak bagus. Dah nama ambik gambar curi curi.



Ni part masa dia tengah sakit tuww. Time ni lah aku menangis gila gila. Sebab aku tengok Justin Bieber sakit, lepastu dia siap boleh cakap dengan cikgu vokal dia tu. "I don't want to cancel the consert, please!" "No Justin, we have to. Awak nak ke kalaw awak tak cancelkan konsert tuw dan awak akan terukkan suara awak lepastu konsert2 yang seterusnya awak tak boleh nak buat, dalam 2 3 4 5 6 7 konsert. Nak?" (aku translate je lah. mane ingat) Lebih kurang camtu ah bunyik dorang berbual.

Patu ade part tu, Justin update status twitter dia, yang bunyikk dia macam niyy --> Mintak maaf semua. Sebab saya tak dapat nak buat konsert tu. Saya tak nak kecewakan awak semua. Lepastu ade lagi satu status tu, dia tulis --> Saya tak berapa nak sihat. Sakit. :'( Tapi disebabkan sokongan awak semua, saya cuba. :) Camtuh lah. Aku tak ingat sangat.




Lepas habis tengok tu. Aku rasa macam tak puas. Aku nak jumpa Justin. Of course lah tak dapat. NeversayNever right? Yeh. Weh. Sepanjang aku tengok Never Say Never kan. Aku tak makan popcorn langsung. Makan sikit sikit je. Khusyuk. Air pun tak minum banyak. *berlagak

Lepastu keluar pergi surau and then solat. Lepas solat pergi tandas betulkan tudung. Lepas tu kiteorang pergi beli barang barang accecories. Aku beli satu je pun, headband untuk shawl. Lepastu on the way pergi kereta, aku singgah beli Famous Amous. Manis gila kot. Aku bagi Famous Amous kat kakak sedara aku. Hahaha. Lepastu on theway balik tu kiteorang singgah beli goreng pisang and air blablabla semua.


Ni gambar excited aku. Aku menjerit kot bila dah masuk kereta. *kena pukul

*favorite

Tu je la kot aku nak citer. Beb. Sumpah guwa seronok dan enjoy sangat hari niyy. Suka. Sebab ayah aku bagi aku pergi tengok citer dia. Hihihi. Guwa takut kan -->


Sekarang ni gua dah jumpa jejaka idaman yang gua cari selama niyy. Sumpah. Dia adalah orang yang paling setia yang pernah aku jumpa. Dia takkan pernah sakitkan hati aku. Melainkan aku sendiri yang sakit hati. :)

Oh. Ade gambar niyy, aku suke -->


TOLONG BUAT GUA HAPPY,
MACAM HARI NIYY,
SELALU.

5 comments:

Najwa said...

waaa...bestnyeee :)

nobody said...

YEAH YEAH ! Tp tiket awk lg murah..arghh mhl doh tiket zani -.-"

Nada binti Badrul Hisham said...

Najwa; MEMANGGGGGGGGG!!!!
Zani; Zani munye berapa ringgit sorang?

Jannah said...

beruntunglah budak nie!!!

Nada binti Badrul Hisham said...

yeay!!!