Sunday, April 3, 2011

random-lifeee tukar rupa. Aww


Assalamualaikum.
So how rupa blog baru aku?

Act aku nak private/delete blog niwww. Sebab ade umat umat Muhammad yang menyibuk tentang atawpun soal hidup aku. Erm, aku tak suke. tuje

Thanks dengan kak Hana untuk semuwe tutorial yang dia buwat. Aku ambik semuwe tutorial dari blog dia. Kalaw aku tetibe pulak lah kan rajin, nty aku buwat or tambah lah ape ape lagi. Aku dah tak nak pakai blogskins sebab macam leceh. K, bukan macam...memang leceh punnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.


Jumaat baru baru niwww tahun enam ade PPG. Power Puff GirlsProgram Permata Gemilang. Seronok weh. Ehem. Bukan program yang seronok, tapi kawan. Bak kata Umar. :)


Kalaw aku rajin lagi, aku buwat lah post pasal PPG. Gambar nak upload pun lembap seperti siputtt. Siput laju lagi kutttt. kbai


SUKE SUKI AKU LAH NAK EDIT CAMANE,
BLOG AKU DAN STYLE AKU.
I'M NOT A COPYCAT. :)

No comments: