Saturday, April 9, 2011

Next post lah. Aku malas lah.


Assalamualaikum.
Aku tak tawu ape motif aku post blog ni sekarang.


Aku patut tidur awal. Dan memang pun. Kbai.
Ok. Kita sambung balik. Kejap lagi kiteorang duwe nak webcam dengan 'toot'. (nama terpaksa dirahsiakan, untuk menjaga rahsia dan juga keselamatan kerajaan negara Malaysia kita yang tercinta lagi disayangi dan dipelihara ini daripada kerosakan alam sekitar. OKCUKUP!)

Esok kalaw sempat dan kalaw kami berduwe (aku n izah) bangun awal, nak g jogging dekat Lake Valley. Insya-Allah. Nak sangat doh jogging dengan dia. Teringin doh. Nty gelak gelak semuwe. Gempak tak? Hahahhaa. Tak boleh blah.


Untuk menjaga harta dan juga rahsia kerajaan. Aku kena pergi sekarang. Jaga diri, anak, isteri, keluarga, ibu bapak, pakwe, makwe, harta, cucu cicit muncut muncungggggggggggggggg semuwe.


SELAMAT MALAM,
MAKSUD AKU...PAGI? :)