Sunday, April 10, 2011

Rahsia terbongkar, hati lega.


Assalamualaikum.
Semalam, genap 2 Bulan 3 Hari kami berduwee.

Semuanya hancur. K. Kaw paham maksud aku. Patutlah sebelum tu aku pening tak hengat dunia. It's not about Jannah tapi about dia. WADE****.

Tapi aku tak kesah, sebab ade sorang laki tuww kan. Yang tak berapa nak hensem punn. Yang buwat hati aku dupdap dupdap malam tuww. Shesh. Izzah Huda kata aku suke dia. Gosh. o.O Aku tak caye. GOSH GOSH GOSH! Azfar busuk saya tu cakap, "Dah dah, lepas niyy tak payah couple dah. Aku tak nak tengok kaw nangis lagi." Sweetnyewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww. :')

Nasib baik benda ni jadi malam tadi. Sebab ade Izzah Huda dekat tepiyy aku. Kalaw tak..aku tak tawu lah bila aku nak stop nangis. Betul tk? Rilek sudahh. Benda yang sama jadi kat aku bila aku buwat orang lain camtuwww. Baru aku tawu camane rasa dia. Bak kata Faris Najhan, chill je lah.

Malam tadiyy aku webcam dengan dia. Budak berlagak poyo tuwwww. Der, aku sempat print screen lah gambar kaw. Jangan marah k? xD


SAYANG SEMUWE KETAD KETAD, MUWAH MUWAH, CIUM PIPI KANAN, CIUM PIPI KIRI.
(Tyah, Anis, Wempitz)




kthanksbye,
#MUCH LOVEEE.

No comments: