Wednesday, April 27, 2011

Goodbye is just the word when there is no Hi.

Assalamualaikum.
So you guys can see the big big big change on my blog. WOW!


Seems like you guys think, OMG!!! What happen to this ugly blog? Again. Yay! It change. And, maybe aku dah tak nak blogging buat sementara waktu kott. Sebab aku rasa macam ape benda lah kan blogging niyy. And kadang2 tak ade idea blablabla. And yeh, i'm gonna miss my super duper triple ugly blog.


Of course. Aku punya blog ni lahh bagi aku sesuku dari hidup aku. Aku tak nak berblogging ni sebab aku merajuk atas sebab sebab tertentu. Tapi nty mesti aku nak update post blablabla. Alahh. Aku merajuk kan kejap je. Kaw pun kisah ape pun kan?


Aku sendiri tak tahu kenapa aku tiba2 nak private semua blablabla ni lahh kan. Salah satu sebabnya maybe sebab aku tak nak ade copycat. Seems like that, huh? Yeh.


Kalaw ade ape ape, tinggalkan jejak korang dengan shoutbox. Aku ni baik hati lagi sebab tinggalkan shoutbox untuk korang. Bersyukur k. And, no spam please. Hack, block or whatever yang bersamaan dengannya.


Tu je lah kot. Rindu-rindulah akupost aku eh? :>


Salam sayang,
Nada Badrul Hisham.