Friday, December 10, 2010

Untittled.


Hi.
Appa, thanks sebab ajar aku cane nak combine pic. Luv u.

Hari ni tak de apa yang best pun. Macam biasa duduk, makan tidur online. berak And then malam tadi dalam kol 10;00 lebih Appa ajar cane nak combine gambar. Thanks hun.

Um..kak Ena. Thanks sebab banyak tolong Nadaa. Akak je yang paham Nadaa. Thanks sebab bagi nasihat, nty Nadaa cuba buat. Ok kak? ;)

Tadi memang agak gilaa. Saya makan dua bungkus maggi, oh bukan maggi yang makan saja tu. Maggi yang kena masak dengan air panas tu. Saya memang nak botak. Haiyaaa, masalah~



And then chat ngan Sue. Then..time tengah tengah online tu tibe tibe Sue cakap about dslr. So on..then die suruh saya tengok dua vid about dslr ni. Start pada situ lah mula berbahas about canon and nikon.

Sue suka nikon and saya suka canon. Tapi Sue dah curang dengan nikon. Saya juga begitu, bhahahaha :p

Dulu saya minat canon 60d. Then..after tengok beberapa vid kat youtube. Sebenarnya 60d tu moree in vid, then saya pun mula curang. Kalau takat beli dslr nak rakam benda baik tak payah. Lainlah kalau yang nak rakam wedding orang. Cam wedding shek Muzapar tu. saya tak reti sebut nama die lah.

Lepas tengok punye tengok punye tengok. Saya berkenan dengan 550d and 7d. And then saya cari lagi vid yang mana better. After pertimbang kan [eceh] saya pilih 7d. Maybe sebab die lagi besar dari 550d. And moree....

Lepas dah penat berbahas dengan Sue dekat fb about dslr sahaja. Sue ajak YM-ing, macam biasaa. Bukak doodle, conteng conteng.



Lepas tu pulak YM buat masalah, text tak keluar. Baru nak conteng conteng, masalah betul lah YM tu. Mahu kasi hantok kat dinding baru baik. Haishh.

Itu sahajaa ;)
Saya tak sabar nak jumpa Sue, hahaha :p

Byee.

No comments: