Wednesday, December 8, 2010

Nenot.



Hi.
Hari ni hari yang agak si*l dan hari yang paling best! Lebih kepada best :) Kenapaa?;

Benda yang agak saya fu*k hari ni;
Minah gilaa + sial tu selalu bud-jet good. And die cakap aku mengadu dekat adek dia? Cop. Adek angkat sahaja. Ew...weh, die uh adek angkat lu je. Tak yah nak melebih layan die macam adek kandung kau. Peg ang sana peg ang sini. Haish. Terasa er? Opps, sory.

Btw, thanks minah. Sebab kau ah aku dapat hari yang bahagia. Macam harini. Hahahaha, sian kau.



Petang tadi banyak benda jadi. Sesi call meng call sangat banyak, dan baby saya pun call saya. Disebabkan awak ye minah. Saya turut terhutang budi pada awak. Cop! Memang bahasa saya tidak sopan, so what?

*minah, kalau kau baca post ni en. kalau lah..sila berambus doh, aku tak suke kau baca blog aku. Buat menyemak je. Act aku nak block kau dari baca blog aku. Tak peeee, aku still ade keperimanusiaan. Nty aku block kau eh ;) wink wink




Patu pulak tadi, Nadaa n Appa ber-YM-ing. Best~ First share share gambar, then borak borak kosong. Gelak gelak. Patu Appa ajak main game, so saya pun on sajaa. Best. Tapi Appa menang ==. Dua game kot, chess ngan word search. Tak pe Pa, nty kita main ag. Hehehe.

Thanks untuk semua yang dah ceria kan hari hari Nadaa hari ni, i luv u guys :)

Byee.

2 comments:

Qilah Marswift said...

JayBee hot owwh dlm gmbr uhh ! ♥♥
And, Baby kamu comell ! HAHA, SUMPAH xde niat pape. Cuma ngusik.
(I mean dia comel dr belakang)

Sorry Nadaa comel !

Nada binti Badrul Hisham said...

Justin saya memang sangat hot :)
'Bout my baby tu, saya tak kesah.
Ramai kawan kawan saya cakap die hensem.
Heee~
Saya sayang die :)
Ok ok, saya tarak kesah.