Wednesday, December 22, 2010

Peperiksaan Menyeksakan Remaja (PMR)

banyak gila cincin aku o.O

Hi.
Meh sini nak cerita planning sepanjang minggu ni. [start esok]


Sebelum terlambat, saya nak wish;
GOOD LUCK UNTUK SEMUA PeperiksaanMenyeksakanRemaja VICTIM.

Semoga moga awak semua dapat result yang bagus, and for my lover too. xoxo lah dear. Saya harap harap awak dapat result yang bagus, entah tidak awak nak bagi tahu saya. Um...tak pe, saya akan tetap tanya jugak. hehehehe


------

Petang tadi masa tengah borak borak dengan Izyani, Izyani suruh saya teman dia esok untuk ambik result. woot Patu dia cakap dia nak datang pukul 4;00 P.M. *gilaa? Oh lupee, dia sekolah petang. lalalala~

------

Ingat nak tengok Rapunzel, tapi rasa macam tak dapat. Sebab nak pegi rumah kak Syada lagi. Then fikir fikir, tak payah kot. Sebab kalau boleh Jumaat tu nak pergi rumah kak Syada. Um...okay then.

------

Kalau Jumaat tu abah bagi pergi rumah kak Syada, good ;) Tapi..abah mama tak kerja ke? Um..tu soal lain, ade aku kesah? Btw, nak jugak pergi! Hehehehe, lama tak jumpa dia.

------

Duduk rumah-makan-minum-tidur-online-packing baju. Cop! Packing baju untuk ape? jeng jeng jeng *bunyi dram Hey! Saya pun nak holiday hokay? Indon mari.

------

Buh-bye Malaysia, see you soon. hahaha And..say hello to Indonesia ;) Oh! Saya nak shop-ing puas puas, barang situ murah murah. Um..tak de lah murah mane =..=

Ok bai,
Byee.

No comments: