Thursday, December 9, 2010

Terima kasih, ok?




Hi.
Saya nak update ni, tengah bersemangat. *tibetibe

Ingat tak masa dulu dulu, masa saya selalu kecoh kecoh about Justin tu? Hater lah, ape lah. Tapi saya sendiri pelik dengan diri saya sendiri, entah kenapa saya tidak jadi macam dulu lagi. Bukan masalah saya takut dengan hater untuk berbahas lagi about Justin. Tapi ramai yang tidak suka apabila saya berkelakuan begitu.

Saya tahu bahawasanya ramai yang tidak suka apabila saya berkata sebegitu, tapi tolonglah paham bahawasanya saya sayangkan Justin. Ok, nak marah saya? Marah lah =..=

Sekarang saya amat terharu kerana ramai yang sudi kongsi kan post about Justin yang ini. Saya amat terharu dan berterima kasih kepada mereka yang sudi kongsikan post itu bersama ;)

Saya pun tidak tahu kenapa saya terlalu berbahasa buku pada hari ini. Saya ini selalu ikut mood, jadi janganlah tanya. Ok?


Byee.

6 comments:

Qilah Marswift said...

Auch, saya ade kaitan ?

Nada binti Badrul Hisham said...

Maksud awak?

Liyana Lunia said...

tahu tak justin biebir ajak kak ynn dating malam esok HAHAHA

Nada binti Badrul Hisham said...

Kak Ynn bagi Nadaa jealous lah.
Die kan boyfriend Nadaa.
Kak Ynn ni!

Qilah Marswift said...

Kak Ynn comment blog Nadaa ? Ouch jealous awhh , qila ade promo Nadaa. Sukalah promo Nadaa :))))

Nada binti Badrul Hisham said...

hehehehe~
saya pun terharu sebab kak Ynn sudi komen bolog saya ;p