Tuesday, December 21, 2010

Shut!




Hi.
I want to meet Justin Drew Bieber, although i know it's possible. Keep on hoping and pray.

Saya makin tak paham dengan apa yang Allah cuba rancangkan untuk saya. Apa yang Allah cuba nak tunjukkan. Saya masih tak nampak lagi, masih belum.

Saya kadang kadang keliru, samada dia sayangkan saya atau tidak. Saya tahu bahawa saya tiada hak untuk mempersoalkan tentang kasih sayang. Orang sering menganggap ia terlalu awal untuk saya. Tapi boleh tak..mereka memahami kami untuk seketika?

------

Saya telah ditag oleh kakak Surayaa yang baik hati dan sangat lah pandai meng-edit blog dan jugak gambar. [ayat bodek]



Adakah anda rasa anda HOT?
Yup, sini tak bukak air-cond.


Upload wallpaper yang and guna sekarang.



Cerita pasal gambar ni.
It's JustinDrewBieber.


Kali terakhir makan pizza?
Tak minat pizza, entah bila tah.


Lagu terakhir yang anda dengar?
Just The Way You Are.


Apa yang anda buat selain selesaikan tag ni?
Dengar lagu.


Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
Nad, Nadot.


Tag lagi 15 orang.
Pakwe.


Soalan 9, 10, 11, 12, 13, 14 tidak ditype, lalala~

Byee.

No comments: