Saturday, December 25, 2010

New year, New hope.


Hi.
Something different in my blog, hah? Yes, it is.


MERRY CHRISTMAS AND HAPPY NEW YEAR 2011.


Saya tahu masih belum terlambat untuk katakan begitu, betul tak? So, Merry Christmas all. Oh, talk about xmas. Semalam saya baru balik dari rumah acik Ton. Then, abah n mama bawak pegi jumpa Justin BieberUncle Navid dekat KL. Dalam 9;00P.M kiteorang sampai dekat KL, pehh...jalan sesak kot, dari BB sampai ke tengah tengah KL tu. Ye lah, malam xmas.

And then, dalam setengah jam macam tu jumpa Uncle Navid dekat mall. Abah n mama borak borak sume, then gerak pergi hotel pick up anak and isteri dia. Btw, apa yang special sangat sampai abah jumpa dorang kat sini? 'Cause, Uncle Navid tu kawan abah n mama masa belajar dekat oversea dulu. Dah alang alang dieorang datang, abah n mama mesti lah nak jumpa. Siape yang tak nak jumpa kawan lama kan?

Then, sampai dekat hotel. Pick up anak n isteri dia. Saya speaking english mak nyah. Hahaha, sebelum ni ta-ip ta-ip je. Ni speaking betul betul, mahu ternganga aku kat situ. Dah lah petah kot anak perempuan dia cakap. Yes, nama dia Samina. COMEL! And anak lelaki dia nama Rohan. Yang tu lagi comel, kecik je...umur 3 tahun. Samina 8. Ingat lagi dia cakap.. "How old are you?" Then saya jawab. "Oh! I'm ____" Patu dia tanya pulak, Yusuf umur berapa. Saya bagi tahu lah. Then dia jawab, "Oh, i'm 8...hahhaha" Sengal je budak tecik tu.

------

23/12
Abang abang n kakak kakak ambik keputusan PMR. Kepada yang dapat straight A's [8 or 9 A's], tahniah saya ucapkan. Kepada yang tak dapat straight tu. Alhamdulillah, awak masih ada A walaupun tak dapat straight. Bersyukurlah..SPM cuba lagi, okay? ;) Cheers!

24/12
Tah-ni-ah kepada Izyani sebab dapat 8A's, yeah...straight A's. And dia mintak belanja ayam penyet. Pedas kot! o.O Balik balik tu, semua berpeluh plusplus muka merah plusplus mata merah. Okay, termasuk saya jugak =..= Sumpah! Pedas doe situ, tapi best :)

------

Nanti saya nak pergi rumah kak Syada, woot woot. Hahahaha, tapi entah bila entah. Sebab abah pun busy sekarang. But for sure, saya akan datang jugak. Before fly to Indon. Cop!??? AKU PERGI INDON ESOK EH? Woot! o.O

------

Thanks mama sebab sudi pack-ing-kan-baju-nada. Hahaha..pemalas =..= Tak pe, mama yang offer diri untuk pack-ing-kan-baju-nada. Sebab mama cakap nty nada hangkut habis semua baju dalam almari, hahaha. macam tahu tahu je xD

------


I'm gonna meet JustinDrewBieber soon. xx

Byee.

No comments: