Sunday, December 12, 2010

I miss school ;'(


Hi.
Hidup bukan macam photoshop, boleh tambah apa yang kita nak dan buang apa yang kita tak nak.

Okay, hari ni dan semalam dan esok dan lusa dan seterusnya saya tinggal dekat rumah cik Ton ;) Sampailah Cake Me nak kawen nty. Patu dapat jumpa Sue. hahahah, suke suke ;)

------

Saya rindu sekolah. Saya rindu kawan kawan saya. Saya bencirindu cikgu cikgu saya. Saya rindu pak cik pak cik kantin dan mak cik mak cik kantin. Begitu juga dengan pak cik mak cik cleaner yang selalu buat saya gelak setiap kali saya jumpa dorang.

Saya rindu dekat senior senior saya yang gedikcomel dan sangat sporting. Dekat abang abang senior yangsangat hensem. Dekat mualimah Asma' yang tak habis habis nak marah marah orang. Oppss! terlepas. lalala~

Saya juga rindu dekat kawan kawan kawan kawan kawan kawan kawan saya yang sangat sangat saya sayang. Kawan yang sangat sporting. Gila, annoy-ing, memahami [kadang kadang], kelakar and blablabla. Tanpa mereka...dunia saya tak kan jadi ceria sampai sebegini. Saya terlalu sayangkan mereka mereka semua.

------

Sekarang blog saya dah tukar rupa dari template asal ke blogskins. Blogger dah jadi mereng sampaikan blog saya pun dia nak rosakkan. Nty saya nak renovate sikit blog ni. Buat header. Mhehehehehe ;p

Byee.

No comments: