Sunday, January 30, 2011

Your big dream come true, me? #neversaynever



How can i go to his concert when my dad doesn't allow me to. Dad, please! I'm tired, tired of crying for this. Tired crying for those un-useless friend. For those person who keep on pretending. pft for you guys. I hate you.




Seriously, i'm tired. Too tired. Anyone? Help me. If i could die today, tomorrow i'll happy. Isn't? PFT!

Translate this if you could understand;
SOBSMMYTB. STSTSMAABT. SBKSS.

Saya betul betul benci kehidupan saya yang sekarang.




Keep on smile, whenever you're in problem.
Betul. Semua apa yang saya buat semua salah. Kemajuan yang saya cuba tunjuk. Tak ade sape pun perasan. Saya berubah. Cuba untuk berubah. Tapi mereka? Tak pernah nak paham. Mereka, lagi ejek ejek saya lagi. Cakap saya dah baik. So what kalau saya baik? Ade masalah ke? Saya macam dulu orang nak tegur, saya macam sekarang orang nak ngumpat. Apa yang awak semua nak sebenarnya, hah!!!!!!!!!!!!!!!!!? Saya btul betul tak paham.

Saya dah cuba nak jadi yang terbaik. Ye, saya dah cuba. Tak ade siapa perasan. Tak ade siapa ambil kisah. Cikgu, lagi lah. Tak peduli langsung. PFT!




Awak ingat saya tak tahu ke yang awak dah ngumpatkan saya? Awak ingat saya tak kisah? Awak ingat saya tak tahu ape ape? Awak ingat saya bodoh? Saya boleh dipermainkan. Thanks to Sophia, sebab dah sedarkan.

Mulai hari ni, saya dah tak nak percayakan sesiapa pun. Ye, TAK KAN ADE ORANG PUN YANG AKAN PAHAM SAYA, jadi buat apa saya paham mereka. Bukan?





Guys, stop pretending. Saya tahu awak benci saya. Bagi tahu je lah. Awak tak puas hati dengan saya? Cakap terus terang. Awak tak perlu lah nak mengumpat. Sebab awak pun tak dapat dosa, hati saya tak ade lah sakit. Sekali lagi saya cakap, saya cuba berubah. Saya lebih kepada mendiamkan diri dari berkata-kata. Tapi mereka? Perli perli saya.

Tak ade sape yang nak paham saya. Tak ade siapa cuba untuk paham saya. Tak ade siapa pedulikan saya. Kalau ada pun, cuba mengambil kesempatana. Awak..saya pun ade hati. Kita sama sama ade hati, saya harap awak paham.





Jangankan disebabkan seorang, semua orang saya tak percaya. Saya betul betul benci kehidupan saya. BETUL NI, SAYA TAK TIPU. Semua orang anggap saya ni penyibuk dalam urusan dorang. Dalam 'geng' dorang. Tak ape lah awak semua, saya belajar untuk jadi seorang yang pendiam. Seorang yang dapat biasakan diri berseorangan. Saya cuba ye awak? Sekali lagi.





Tak guna saya menangis sekarang. Air mata saya, saya boleh simpan untuk masa akan datang. Saya tak nak menangis kerana awak semua. Syg, jujur please. Saya tak nak tertanya tanya lagi. Saya btul betul penat sekarang. Saya penat. Tolong paham, tolonglah pahaaam!





#neversaynever


xoxo
Nadlie

No comments: