Sunday, January 16, 2011

21st is coming....


Hi.
Thanks teacher for those bad things you always say about me. thanks again

Nak speaking jap boleh? Saya pakai tembak je apa english yang saya ingat dalam kepala hotak ni. Ok?


I know that i'm not a good student to you. Teacher, if you think about me like that? Just say it. No need to pretend good and like me as your student. erh -.-
Althought you are my teacher, that's not a big deal to me to talk and say about you too. Isn't? What is my fault? hah. I'm try to be a good student.
But when i hear that you say me like that. I was like > o.O
It's okay.

------

So, this is my status in 'Fesbuk'
Gosh, i want to meet Justin. I'll sure you'll bring me to him, aite? Thanks, xoxo

Psttt, can i? And i'll sure you'll bring me to him. I'll sure. Isn't? hehehe. Ok, tukar topik. Dah tak nak berbahasa inggeris dah. Tau kan saya lemah inggeris? Ops! Terlepas -.-

Semalam saya clash dengan dia. Ok, saya mengaku -.- Dia yang mintak. Bukan saya. Saya pun dah tak kisah. Saya rasa bebas dan bebas untuk suka or 'adore' sape sape je. Kan? Mhehehehe. Bagus ah :) Saya pun tengah 'adore' seseorang ni. Minggu depan, saya bagi tahu ciri ciri lelaki ni k? Kalau awak rasa atau terasa itu awak. Bagi tahu saya cepat cepat. Hihihihi.

Tapi kalau boleh saya tak nak awak tahu. Sebab nty kang kita dah tak boleh kawan macam biasa. Dah tak boleh gelak gelak macam biasa. Kang nty dah malu malu tahik anjingkucing dah nak jumpa. Kang nty pulak main balas balas surat macam orang zaman dolu dolu. Yeuw. Tak kelakar ke? Baik rahsiakan dari awal kan. And jangan bagi tahu sesiapa. I-Allah. hehehehe.

xoxo
Nadlie

No comments: