Sunday, January 23, 2011

Tomorrow School? Gosh.



Hi and hello readers and stranger. Oh, i got a new stranger. Or known as a hater. Gosh! I love you stranger/hater. Btw, saya tak kisah pun kalau awak nak tegur saya macam tu. Tak salah. Abah cakap. Kalau ade orang kutuk kutuk or perli perli kita. Kita kena ambik benda yang baik sahaja. Benda yang betul dari apa yang dia cakap. Buang yang buruk. Got it? K good.


Dah dah. Tutup cite pasal stranger ni. Kang sat g dia lagi 'femes' dari saya. Hey stranger! Awak patut cakap terima kasih tahu? Sebab saya dah 'femes'kan awak dekat sini. Bersyukur sikit ok? -.- Kambing. Tak nak bersyukur jugak? Lantak kau ah.






Saya dah sure yang saya...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

tak kan pergi konsert Justin. Yeah. Sedih lah jugak. But...abah cakap. Abah akan usahakan untuk Nada jumpa Justin. But, not dengan cara pergi konsert dia. Abah cakap. Kalau pergi konsert dia, entah jumpa atau tak. K thanks bah. I love you. Tak ade sape boleh gantikan abah. Hehehehe. x


When I first got a tumblr, I had no idea what I was in for. I never thought I’d be spending so many hours a day on here. I never thought I’d get more than a handful of followers. And I never thought I’d learn so much just from this website.


God. I'm now in love with this website. Oh, what website? It's tumblr. Muah muah to tumblr. Banyak gambar cantik cek mek molek. Cun melecun. Top meletop yang ade dekat tumblr. Muah muah muah muah and more muah to you tumblr. Percaya atau tidak. Kalau korang dah kenal tumblr. Korang akan habiskan masa lebih dari 3-4 jam dekat tumblr sahaja. Gosh! It's happen to me. And i can't believe it. A great job Nada. Hahaahaha. Ok, tak lawak -..-


Nak tunjuk gambar jap. Sikit je pun [sebut pun kena sebut macam cara johan sebut];









Oh stranger. Teruskan dengan usaha awak tu. Saya sayang awak ye pakwe/makwe ;)


xoxo
Nadlie

No comments: