Sunday, January 16, 2011

Fresh.



Hi.
May all my dream come true, again and again.


Banyak benda yang saya lalui, sejak dua menjak saya jadi darjah enam ni. Saya seronok, saya sedih. Ye, itulah adat kehidupan. Allah tidak akan memberi seorang hambanya dengan ujian yang tidak mampu dihadapi oleh hamba itu.

Alhamdulillah, terima kasih cikgu sebab cikgu dah sedarkan saya. Cikgu dah perli perli saya depan mereka dan memburukkan saya. Terima kasih..berita itu dah sampai ke pendengaran saya dah cikgu. Saya janji, saya akan buat yang terbaik. Saya janji yang saya dah tak kan jadi topik hangat perbualan antara cikgu cikgu. I-Allah.

------

Align Center


Gosh.
21st April is coming....gosh!
Can i go there? Please! I want to meet Justin.

Hoping and pray....


MAY ALL MY DREAM COME TRUE.


xoxo
Nadlie

No comments: