Monday, December 19, 2011

tiada kaitan dengan lipas.

Saya tetap saya.
Tidak pernah berubah.


Ihik
gelak gedik.

Aku kenal seseorang.
Dia handsome.
Dia juga baik.

Aku suka dia .__.

Baiklah,
ceritanya begini.
Dia tegur aku,
kita rapat.
Dia selalu Im aku,
kita rapat.
Dia buat aku suka dia,
hihihihihik.

Apesal macam gedik sgt ni.

Antara orang yang hebat dalam hidup saya.
Terima kasih kerana datang.

Minta jangan pergi.
Jika mahu pergi sekalipun
jangan terlalu cepat.

7 december 2011 awak tegur saya :)
ecehhhhhhhhhh

Iteww suka awak lewwwwwwwwwww.

Ihik
gelak gedik sekali lagi.


tunggu post seterusnya.
oh jap! rupa baru blog bosan.
tapi saya suka.
simple. and i know it

2 comments:

IzzatiR. said...

tunggu post! tunggu post lain! muehehe

Nada binti Badrul Hisham said...

Terima kasih :*