Tuesday, December 20, 2011

Aku tak bodoh.

Sebenarnya apa yang aku nak cerita dekat post kalini takde kena mengena dengan tajuk. Suddenly, aku teringat dekat satu movie yang tajuk dia Aku Tak Bodoh. Best cerita tu, keluar tahun lepas masa akhir tahun. Sungguh kelakar. Argh, aku pun x ingat sangat cerita tu macam mana. Overall, best :)

Ape yang aku cuba sampaikan dekat post kalini.. aku sendiri pun tak tahu. Aku nak cakap pasal facebook tapi aku pun nak cakap pasal twitter. Eh, tapi aku pun boleh cakap pasal dua-dua tu kan? Tapi, aku nak cakap apa pasal facebook dengan twitter? Umph, tumblr pun boleh jugak. Even blogspot :>

Facebook sekarang ni dah ada timeline kan? Ade sesetengah yang buat lepastu nanti mulalah update status:

"Bodoh. Mark Zurkberg nak tiru twitter. Lifeless."
"Hodoh gila timeline ni. Pahal dengan Mark Zurkberg ni?"

Dan blablabla lagi. Sampai ada tu yang mencarut membabi buta. Seriously aku tak faham kenapa aku pakai perkataan 'membabi buta' di sini. Dan, apa yang aku cuba sampaikan dekat post ni sebenarnya? Dem. Oh, sebenarnya aku rasa macam aku suka dekat Fynn Jamal. She's very talented. Lagu dia semua perghhh. K, love it. Tadi aku rakam suara aku sendiri nyanyi lagu dia: 150juta. BHAHAHA.

Lepastu tadi kan masa aku tengah online dekat twitter. Nama kyo naik. Dia jadi trending hahahha. Like i care? *flip pashmina* Oh baideway, siapa kyo? Everyone punya tweet pun seems like:

"Macam mane nama kyo boleh naik ni?"
"Who is kyo?"
"How to pronounce kyo. Is it keyo or kiyo or kay-o? Dem."

Bhahhaha. Me to donno who is kyo.

Semalam aku pergi mines dengan abah n kakak sebab abah nak repair handphone dia lepastu abah pergi lah kedai tu. Lol, ape motif aku kata abah pergi kedai tu? Memang lah kena pergi kedai dia sebab nak repair phone. Ha okay .___.

Lepastu cina tu (nama dia Alvin, ceh ingat) betulkan abah punye phone. Then nada cakap dengan abah. Tak nak tengok phone untuk kakak sekali ke? Sebab kakak pun ade nak mintak phone baru dekat abah sebab dia kata phone yang dia pakai skrg ni dah lama sangat. Dia kata dia dah pakai 5 tahun. K, batak lu kakak. What evahhh. Fine *jelir lidah*

And then nada suggest dekat kakak tgk phone w20i:


Lawa kot phone tu, nak type mesej pun best. And aku tak faham kenapa aku ambik gambar yang ada phone aku sekali dekat sebelah kiri tu. Rasa awkward tiba-tiba. Lol ok xD Tapi tu memang phone yang aku pakai. Aku pakai phone w100i warna hitam. Who cares.

And then sebelum aku suggest dekat kakak phone w20i tuu, aku ade mintak dekat Alvin tu nak tengok Htc ChaCha. And dia on phone tu and bagi aku guna phone tu. And i'm like perghhhhhhh ohsem gila this phone abah can i have a new phone? kata aku sorang dalam hati, lewl. Lawa siot Htc ChaCha!!!!

This:
Apa yang aku suka dekat phone ni:

1. Dia boleh touch skrin and i'm like ohmygod superb cool adkjclhselkcjhec.
2. Korang boleh tengok keypad dia kann, memang lah kecik comel jeh. Tapi jarak-jarak kot. Takdelah macam blackbewwi. Nak tekan pun suwsah. Ok, no wempit.
3. Dia nipis dan ringan dan memang best dan aku suka.
4. Htc ChaCha ni friendly Facebook as you can see a small button of Facebook there. Kalau nak pergi Facebook just tekan situ je bapak teruja wuwuuwu.
5. Gambar dia lawa like siriusli lepastu boleh ambik gambar muka sendiri hahahha. Faham x? *muka serious*
6. Dalam phone ni pun ade application yang boleh tengok muka kita. *muka teruja* Oh i mean, macam cermin lah. Adoi :p

Aku teringin ah nak pakai phone ni ._. Rm 799 je kot. Kakak please, jangan mintak phone ni. Hmph.. nanti i jealous *muka merajuk*

BHAHAHHA, melalut sampai ke phone tuu. Tak tahan~

6 comments:

loser said...

'Aku tak bodoh' itu mengingatkan saya kepada Ezzah, Amin dan Aspa hohoho

Nada binti Badrul Hisham said...

hahaha, korang pun tgk cite tu jgk ke? yang time kita hangout mines tu laaaa

loser said...

aah aah. masa kita satu rombongan gerak mines tu. hoho

Nada binti Badrul Hisham said...

haaa, ingat!! xD hahahha

loser said...

hoho kita karok sumbang sumbang sama sama xD

Nada binti Badrul Hisham said...

akak nyanyi sedap kut.