Friday, December 9, 2011

Sebenarnya aku tengah tunggu kau....

Saya bukan tak nak update. Saya memang nak update.. tapi bagi saya takde cerita yang menarik pun yang nak diceritakan. Cuma nak bagi tau haritu 4/12 nada keluar dgn Izzahuda and Jasmin. Mula-mula rancang nak pergi Lake Valley jeh. Tapi sebab time tu dah nak balik & masing-masing bosan. So kitorg decide nak pergi Mines. Lgpun tak jauh mane Mines dari Lake Valley.


Nada yang harimau malaya tu. Masa dekat mines en, ramai yang pakai baju harimau malaya. Serious rasa awkward. Ramainya kembar aku ._. Hahhaa. Sampai masa dekat karaoke, ade abang yang jaga kaunter tu siap tegur lagi. Dia kata; "Takpe dek, kita semangat bola kan?" Aku senyum jeh. Hihi. Handsome jugak abang tu xD *boleh click gambar kalau nak jelas*

Tadi nada rasa macam nak demam. Sebab pening kepala yang amat. Maybe sebab lapar kot. Lepastu nada makanlah, time makan tu serious rasa nak muntah. Pening yang amat teramat, seriously.. Masa nak pergi ambik air nak minum tu pun, rasa nak tumbang je . . . Tapi alhamdulillah skrg dah okay :D Tolonglah, mintak-mintak janganlah demam. Esok i-Allah nak pergi balik kampung. <3 Saya nak jumpa Fatin Fatihah.


Apa? Diorg omey. Diorg cantik. Ha, memang pun :) Abang dia lagilah.. handsome. <3

Oh and sekarang ni aku ade skype. Al-maklum baru nak up kan ._. Kalau ade yang nak skype dgn nada (eceh), Im nada dekat Facebook okay? Nanti boleh share story kan. :) Oh lepastukan aku rasa macam aku ada suka someone ni tapi aku taknaklah terlalu mengharap. Dia yang tegur aku dulu, aku mana nak tau. Tapi dia baik dengan aku. Aku rasa macam aku dah suka dia, oh no! ._. Tak suka benda ni jadi. Tapi, aku tak nak terlalu mengharap pun. Aku tau dia tak suka aku hahahah. Kalau dia suka aku sekalipun, memang harapan ah kan. Jauh lagi doh perjalanan aku. Ramai lagi lelaki dekat luar sana tu. :) Lagipun, aku Spm pun belum lepas. So, takde menda yang nak dikisahkan. Memanglah kita akan jumpa ramai orang. Ramai yang baik ramai yang handsome ramai yang caring pasal kita ramai yang buat kita happy. Memanglah.

Sebenarnya aku tengah tunggu kau tegur aku. Im aku. Aku rindu kau.

Tadi masa nada tengah blogwalking nada ade jumpa satu blog kakak ni. Nada mengaku, dia dengan pakwe dia memang sweet sangat. Siap bertepuk-tampar. Pergi holiday sama-sama. Jalan berkepit, tak pernah renggang. I admit it. Memang sweet nxksdchskvshfcnkd. Nada pun teringin nak macam tu, ada someone yang caring pasal nada. Kalau keluar pergi mana-mana aje, mesti dia ade. Dia teman kita pergi keluar jalan mana ke. Hohoho. Tapi, nada kan ada Allah :'D

Susahlah kalau kita sayang manusia lebih dari kita sayang Allah :'(

Minta maaf kalau ada yang terasa.


I hoped too much.. and i've hurted so much. Enough.

Titik noktah

No comments: