Tuesday, December 20, 2011

rasmi

Aku nak update lagi. Ah, jangan sibuk. Lantak pi lah post sampai 3 satu hari. Siapa kisah? Dari aku tak hapdet langsung. Hik~ "Amboi nada, marah nampak?" ampunn.

Aku pun tak faham kenapa intro aku sampai cemtu sekali. Saje kasi drama efek gempak sikit. Ye ah, sebelum ni gua sopan je kan hahahah. Okay, saya memang sopan. Ihik *gelak sopan* Amboi calon menantu mak awak ni. Lol. BHAHAHHA

Ok macam ni.
Masa aku tengah taip perkataan yang sekarang ni. Aku fikir dua tiga empat lima enam kali jugak sebelum nak teruskan menaip. Tangan menaip dengan laju sekali dan aku harap apa yang aku nak bagi tau lepasni korang sume watlek jeh. Ceh, cakap macam aku nak bagi semua org 1juta. Ok, takde kena mengena.

Fine, kita terus terang jelah.

Aku suka dia

Awak, jangan tanye kenapa saya letak gambar ni. Ok, tanyelah. Awak tak tanye pun saya nak bagi tau. Hahahaha, sebab gambar ni comel. Awak, jgn marah. pls

*lari masuk bilik tutup pintu ambik bantal tutup muka*